צפו בוידאו

הגר"ש עמאר: "הקב"ה מטלטל אותנו כדי שנתעורר"

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר התייחס בשיעורו השבועי לרעידות האדמה שפקדו את צפון הארץ: "הקב"ה מטלטל אותנו, הוא רואה שאנחנו לא מתעוררים" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: הדס פרוש / Flash90)

הראשון לציון ורבה של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר, התייחס במהלך שיעורו השבועי לעשרות רעידות האדמה שפקדו את ישראל במהלך השבוע שעבר והתבטא כי הקב"ה משתמש ברעידות האדמה בכדי לעורר את עם ישראל.

לדברי הגר"ש עמאר: "עכשיו היו גם כמה רעידות אדמה, זה הקב"ה מטלטל אותנו, מזעזע אותנו כדי שנתעורר, הוא רואה שאנחנו לא מתעוררים. הוא מטלטל אותנו, 'עורו ישנים מתרדמתכם'".

"למה אנחנו מחכים חס ושלום?", תהה הגר"ש והוסיף: "נתעורר ונשוב אל ה'!, 'נחפשה דרכינו ונחקרה ונשובה עד ה''".

כזכור, בשבוע שעבר משרד הביטחון קיים כנס חירום מיוחד בעקבות עשרות רעידות אדמה ורעידות המשנה שפקדו את צפון הארץ.

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס לנושא רעידות האדמה, הנמצא גם תחת אחריות משרדו, ואמר: "אנחנו קצת שכחנו את ההיסטוריה. בחודש יוני שעבר נערך תרגיל רעידת האדמה הכי גדול שנעשה במדינת ישראל. גם הפקת לקחים נעשתה במשך חצי שנה ובינואר השנה פרסמנו מסקנות מאותו תרגיל ארצי בתקשורת.

"בעקבות זה, פיקוד העורף גיבש תוכנית רב שנתית להתמודדות ומוכנות של העורף הישראלי גם למצב חירום ביטחוני וגם לנושא רעידות אדמה. אחרי שגיבשנו את התוכנית הרב שנתית היא הועברה לאישור הקבינט. הקבינט היה אמור להתקיים לפני כשבועיים ובוטל ברגע האחרון. אנחנו עדיין מחכים לאותו קבינט, אותה ישיבה שתאשר תוכנית להתמודדות עם רעידות אדמה ושיפור מוכנות העורף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר