אפקט גבעת שמואל

החרדים דרשו, והפארק בחיפה ייפתח עד חצות

חרדים רבים התלוננו בפני הנציגות החרדית בחיפה, כי שעות הפתיחה של הפארק הגדול בעיר, העמוס בבין הזמנים גם בבני המגזר, אינן טובות להם • התלונות הועילו מהר מן הצפוי (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Kobi Gideon / Flash90)

התחשבות בחרדים: אפקט אפליית החרדים בגבעת שמואל, הפרשה שנחשפה ב'כיכר השבת' ועוררה סערה, פועל בחלק מהמקרים לטובת המגזר החרדי.

המודבר הוא בפארק 'הכט', הפארק הגדול ביותר בחיפה. בימי החופשה בכלל, ובימי בין הזמנים בהם הציבור החרדי נופש בפרט, הפארק מלא באלפי מבקרים מכל רחבי הארץ, מבוקר עד ערב.

אלא שחרדים רבים התלוננו בפני הנציגות החרדית בעירייה, כי השעות אינן תואמות לצרכיהם. לדבריהם, הפארק נסגר כבר בשעה 23:00, כך שהם לא מספיקים לשהות בו זמן ממושך.

הדרת החרדים מהפרקים בגבעת שמואל הגיעה לכנסת (צילום: מתוך ערוץ הכנסת)

מכתבים בענין מתושבים זועמים, הצטברו בלשכתו של חבר מועצת העיר אריה בליטנטל (אגודת ישראל). בעקבות כך, הוא פנה לגורמי המקצוע בעירייה, והתריע בפניהם כי יש להתחשב ברגשות המגזר החרדי - בפרט לאור פרשת האפליה המגזרית כלפי חרדים בגבעת שמואל.

הדרת החרדים • חשיפת 'כיכר השבת' >>

כעבור ימים ספורים הודיעה הנהלת העירייה כי נענתה לבקשתו של בליטנטל, והפארק יהיה פתוח עבור המגזר החרדי גם לאחר השעה 23:00. על פי הסיכומים שהושגו, תינתן שעה נוספת, בה יוכלו המטיילים ליהנות מהפארק, עד לסגירתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר