כנס מיוחד

מתמודדים עם האינטרנט בגובה העיניים?

כנס 'מתמודדים CO.IL' שייערך השבוע יעסוק באינטרנט על שלל גווניו ומשמעויותיו בהשתתפות אנשי חינוך ומטפלים מהשורה הראשונה שיתייחסו לסוגיות הרבות והשונות (חרדים)

(צילום: שאטרסטוק)

החברה החרדית הצליחה להגן על עצמה במשך עשרות שנים מחשיפה לתקשורת המודרנית: עיתונות, רדיו וטלוויזיה.
הופעת האינטרנט הציבה אתגר חדש שההתמודדות אתו הצליחה רק באופן חלקי.

ברמת השיח החרדי על האינטרנט, טרם חלחלה ההבנה שמדובר בתופעה שאינה חולפת, שרק תעמיק ותתרחב, ושיש לה יתרונות גדולים, אך אתגרים קשים שאותם יש להכיר, להבין, ולפתח דרכי התמודדות, כאלו שינבעו מתוך אסטרטגיה והבנת המציאות ומגמותיה.

פרויקט 'מתמודדים .co.il' יעסוק בסכנות לעומקן, יציף את הפתרונות, וינכיח את הדרכים השונות להתמודד עם עולם זה שהולך וגדל, הולך ותופס עוד שטחים בחיינו כציבור, כחרדים.

פרויקט זה יפתח בכנס אשר פונה לקהל החרדי הרחב, אך מתמקד בשני קהלים: באלו שחיים "שם" ברשת, שמשפיעים עליה, שיוצרים אותה, ושמתמודדים איתה ביום יום, ואלו שחיים את תוצאותיה, אנשי החינוך והטיפול, שמקבלים את נפגעיה, ומדריכים מפניה, ומתמודדים עם קיומה אל מול החניכים והמטופלים.

פרויקט 'מתמודדים .co.il' הינו חלק משיתוף פעולה משמעותי של כתב העת החרדי הדיגיטלי "צריך עיון" העוסק בעומק וברמה גבוהה בנושאי חברה והגות חרדיים, לבין אתר "כיכר השבת" - גוף התקשורת המוביל במגזר החרדי. הכנס צפוי להביא להשתתפות של מאות משתתפים, והוא יועבר בשידור חי באתר כיכר השבת לרבבות צופים חרדים בישראל ובעולם, בפלטפורמות השונות של אתר "כיכר השבת".

העלאת המודעות לנושא זה לא תהיה ממוקדת באירוע עצמו בלבד, אלא תתפרס על פני תקופה, לאורך התקופה שלפני הכנס, וכן לאחריה, יעלו בפלטפורמות השונות של כיכר השבת זירות שיקדמו דיון ושיח סביב הנושא. בזירות אלו תתקיים גם פעילות של חברות עסקיות וגופים העוסקים בתחום אינטרנט מוגן, סמארטפונים כשרים, דיגיטל חרדי, מידע וכלים ברשת וכדומה, ומעוניינים בקשר ישיר עם הקהל החרדי.

• שימו לב: ביום חמישי הקרוב, יתקיים כנס 'מתמודדים co.il', בו ידונו מיטב המומחים באתגרים ובדילמות שמציבה הגלישה באינטרנט בימינו, בהרצאות ופאנלים מול קהל מגוון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר