התקיפה בסוריה

דיווח: שישה סורים ושלושה איראנים נהרגו

אמש דיווח ערוץ הידיעות הסורי כי כוחות ישראליים הפציצו אמש מוצב צבאי בסמוך לשדה התעופה • בתחילה דווח כי אין נפגעים, אך מרכז סורי מודה כי יש 9 הרוגים (חדשות, בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

ערוץ הידיעות הסורי הרשמי דיווח אתמול (ראשון), כי מוצב צבאי באזור חאלב הותקף אתמול על ידי כוחות צה"ל. כעת מתברר כי תשעה נהרגו במהלך ההפצצה.

גורם צבאי סורי רשמי אמר לסוכנות הידיעות הסורית 'סאנא', כי חיל האוויר הישראלי הוא שתקף את המוצב הצבאי בצפון שדה התעופה א-ניירב שבצפון מחוז חאלב. לפי הדיווח הרשמי, לא היו נפגעים בנפש אך נגרם נזק למוצב, אך כעת מתברר כי מדובר בדיווח מוטעה או שקרי.

לאחר חשיפת התקיפה, דיווח כלי תקשורת המזוהה עם המשטר הסורי על לפחות ארבעה הרוגים במתקפה על המוצב, שהערכות שונות משייכות אותו לכוחות משמרות המהפכה האיראניים, וארגון זכויות אדם הממוקם בסוריה ומתמקד בנתוני הלחימה במדינה, מדווח על לא פחות מתשעה הרוגים. מקורות מעריכים כי ששה מתוכם הם אזרחים סורים ואילו שלושה הם איראנים.

יוזכר כי היום, עתיד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לדון עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בסוגייה הסורית, זאת בפגישתם ההיסטורית שצפויה בשעות הקרובות בארמון הנשיאותי שבהלסינקי, בירת פינלנד.

הארמון הנשיאותי בהלסינקי (צילום: שאטרסטוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר