"לבנט אין סיכוי"

המיליארדר החרדי החליט: איילת שקד ראש הממשלה הבאה

לאחר שלאחרונה הוחלט לבטל את פשיטת הרגל שלו, מכריז המילארדר החרדי יוסף גוטניק לגייס את משאביו הכלכליים כדי לעזור לה להיבחר כראש ממשלה: "היא הכי מתאימה" (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שקד (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

המיליארדר יוסף יצחק גוטניק, הזכור בין היתר כמי שמימן את קמפיין "נתניהו טוב ליהודים" שבלט בעזרה לניצחון הראשון של נתניהו בבחירות לראשות הממשלה בשנת 1996, מודיע כי הוא אוצה לראות את שרת המשפטים איילת שקד כראש הממשלה אחרי עידן נתניהו.

בראיון לעיתונאי הג'רוזלם פוסט ומעריב גיל הופמן שהתפרסם היום (שני), מגלה גוטניק, כי בשנים האחרונות הוא יצר קשר הדוק עם שקד, וכי הוא אף מתכוון - לאחר שלאחרונה הוחלט לבטל את פשיטת הרגל - לגייס את משאביו הכלכליים כדי לעזור לה לנצח.

"בחרתי בשקד כממשיכת דרכו של נתניהו", הסביר גוטניק, "בגלל דעותיה הימניות, כושר המנהיגות שלה, היכולת שלה לאחד ישראלים כחילונית שמכבדת את הדת, ובגלל שאני מאמין שהגיע הזמן שבראשות ממשלת ישראל תעמוד שוב ראש ממשלה אישה"...

הוא אף ייעץ לה לעזוב את הבית היהודי ולהצטרף לליכוד. במכתב ששלח גוטניק לשרת המשפטים הוא הדגיש שעכשיו הזמן לעשות את השינוי. לדבריו, "אני מאוד שמח לתמוך בה כיורשתו של ביבי. כשהואי יעזוב, היא צריכה להנהיג את הליכוד".

יוסף יצחק גוטניק (צילום: כיכר השבת)

יצוין, כי רק לפני ימים ספורים שלח לו ראש הממשלה בנימין נתניהו מכתב בו הוא מודה לו על תמיכתו המתמשכת ועל חברותו. "אני מקווה שנתניהו ייצא ללא פגע מהחקירות בהן הוא מצוי", אמר גוטניק למעריב.

לדבריו, יו"ר הבית היהודי שר החינוך נפתלי בנט, עמיתה של שקד למלפלגה, "צריך לזוז הצידה ולא להיות אנוכי. הוא צריך לתמוך בשקד, לטובת שלמות הארץ והעולם היהודי, מכיוון שלו עצמו אין שום סיכוי להיהפך לראש ממשלה. הוא יכול לכהן כשר החוץ".

שרת המשפטים איילת שקד בראיון ל"כיכר השבת"

כזכור, מסקר שהתפרסם ב'מעריב' בסוף השבוע האחרון עולה, כי אם הבחירות היו נערכות היום ושקד הייתה עומדת בראש הליכוד, היא הייתה גורפת 33 מנדטים, בדיוק כפי שהיה מביא נתניהו. הנתון המדהים לא פחות הוא, כי גוש הימין בהנהגת היה גדל מ-66 מושבים בכנסת ל-73.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר