שיפור באפליקציה

בקרוב תוכלו "לקרוא" הודעות בוואטסאפ בלי להיכנס

לכל אחד יש את החבר הנודניק שמציף אותו בהודעות אך לא נעים לו להתעלם ממנו. שיפור חדש של וואטסאפ שיושק ככל הנראה בקרוב יאפשר לסמן את ההודעות גם מבלי להיכנס אליהן (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם לא שוקטת על שמריה ומפתחיה ממשיכים להשיק חידושים ורעיונות ייעול והפעם כאלה שיעזרו לכם לא להיכנס סתם לתוכנה או להיפטר מלקרוא את 59687 ההודעות של החבר הנודניק, שאתם לא רוצים להעליב.

על פי הדיווח באתר WABetaInfo, בקרוב תוסיף וואטסאפ לאפליקציה אפשרות לסמן הודעות כנקראו עוד על גבי ההתראה עצמה, ולהציג לשולח שני וי כחולים, ישר מההתראות על הודעות חדשות.

עדיין לא מדובר בהודעה רשמית של וואטסאפ אלא ברמזים שמצא האתר בקוד של גרסת הבטא הנוכחית לאנדרואיד, התכונה נמצאת כרגע בבדיקות פנימיות, ולא זמינות אפילו למשתמשים בגרסת הבטא - אך ככל הנראה בגרסאות הבטא הבאות תיפתח לבודקים, ולאחר מכן לכולם.

התכונה החדשה תוסיף להתראה על הודעות חדשות כפתור "סמן כנקרא", שישמש כקיצור דרך לפעולה שכיום מחייבת לפתוח את האפליקציה וללחוץ לחיצה ארוכה על השיחה המבוקשת.

לפי הדיווח באתר גרסאות הבטא הפופולרי, נמצאו גם רמזים לכפתור מקביל להשתקת שיחה שיהיה זמין כבר על גבי התראות, ויחסוך את הכניסה לאפליקציה במידה ורוצים לכבות התראות מקבוצה או איש קשר מסוים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר