פרסום ראשון

בכיר ב'דגל' תוקף: "אייכלר לא התייעץ עם רבותיו"

בעקבות הביקורת של ח"כ אייכלר היום במכתבו לח"כים החרדים לגבי חוק הלאום, מקיימים כעת חברי דגל התורה התייעצות פנימית; אחד מהם תוקף את הח"כ הבלעזאי באופן חסר תקדים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אייכלר, בהתייעצות עם רבו, האדמו"ר מבעלזא (צילום: ארכיון כיכר השבת)

פרסום ראשון: בכיר בדגל התורה אומר היום (שני) ל'כיכר השבת', בעקבות הביקורת שמתח היום חברם לסיעת יהדות התורה ח"כ ישראל אייכלר, לגבי חוק הלאום: "הבעיה שלו, שהוא לא הלך להתייעץ עם הרבנים שלו".

• אייכלר לחבריו: "להתייעץ עם גדולי הדור על 'חוק הלאום'"

"אנחנו התייעצנו עם הרבנים שלנו בזמן אמת", הוסיף הח"כ מ'דגל'. "אם הוא לא הלך לשאול את רבותיו, שיבוא בטענות לעצמו בלבד".

לדברי הבכיר במפלגה הליטאית, הנושא צפוי לעלות בזמן הקרוב בישיבת הסיעה המשותפת, וככל הנראה יעלו בה חילוקי דעות לא פשוטים בנושא הרגיש.

בתוך כך, הח"כים של 'דגל', גפני, מקלב ואשר, מתכנסים בשעה זו לישיבה פנימית, כדי להתייעץ ולהגיע לישיבת סיעת יהדות התורה עם עמדה ברורה ואחידה ביניהם.

כזכור, אייכלר כתב היום במכתבו: "עצם קיומו של חוק יסוד הנוגע המעביר את מאבקי דת ומדינה מהכנסת לבג"ץ מהווה סכנה איומה לציבור החרדי. מכח חוק הלאום יוכל בג"ץ לקבוע בעתיד מהו לאום, מהו עם ומהו יהודי".

"אבקשכם להתייעץ עם גדולי התורה לפני ההצבעה על החוק ולא לקחת על עצמכם את האחריות ההיסטורית למכשולות הסמויים בחוק הלאום", חתם אייכלר את מכתבו, במשפט שהכעיס במיוחד את ח"כי דגל התורה.

מכתבו של אייכלר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר