הוחרמו כספי טרור ממשפחת המחבל שירה ביהודה גליק

המשטרה החרימה עשרות אלפי שקלים ממשפחת המחבל שירה לפני כ-4 שנים בח"כ יהודה גליק ופצע אותו אנושות. בשנה האחרונה הוחרמו כספי טרור במאות אלפי ש"ח (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת הירי ביהודה גליק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הבוקר (שני), הגיעו כוחות המשטרה בשיתוף שב"כ אל בית משפחתו של המחבל מועתז חגזי, שירה ופצע קשה את ח"כ יהודה גליק לפני כארבע שנים. הכוחות הגיעו בעקבות מידע מודיעיני, כי בני המשפחה קיבלו כספים, תמיכה ומימון מארגון חמאס כתמיכה על ביצוע הפיגוע.

כוחות המשטרה ערכו חיפוש בבית ועיקלו חשבון בנק ובו אלפי שקלים שעפ"י החשד מקורם מארגון טרור. הכסף חולט והוחרם על פי צווי החילוט המינהליים

פעילות זו הנה המשך ישיר לפעילות לפני כשבועיים, במהלכה פשטו הכוחות המשטרה על בית משפחת המחבל עלא הישאם חוסיין אבו דהיים, שביצע את פיגוע הירי בישיבת מרכז הרב בירושלים בשנת 2008 ורצח 8 תלמידי ישיבה ותפסו כסף מזומן בסך כולל של כ-43,000 ש"ח בכסף ישראלי ומטבע זר.

במשטרה מציינים, כי בשנה החולפת (2017) חילטה המשטרה באמצעות הצווים המנהליים סכום כולל של כ-300 אלף שח, רכבים ותכשיטים בביתם של יותר מ-7 משפחות שקיבלו תמיכה וסיוע מארגוני הטרור.

במשטרה הדגישו, כי משטרת ישראל לא תאפשר תמיכה כספית או אחרת של ארגון טרור במשפחות מחבלים שביצעו פיגועי טרור קשים ורצחניים. "מעורבות של תושבי ירושלים בפעילות כזו או אחרת הממומנת על ידי חמאס הינה עבירה חמורה ומהווה ניסיון דריסת רגל של ארגון הטרור בתוך ירושלים. משטרת ישראל וגופי הביטחון ממשיכים לפעול בנחישות על מנת להגיע לכל מי שקיבל כספי טרור , הביע תמיכה ועידוד בפעילות טרור , רכושם יחולט והם יועמדו לדין", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר