"יש אהבה"

בבית הכנסת איצקוביץ': הפרוכת הוקדשה ליוני נתניהו

מרים פרץ, ששכלה את שני בניה החיילים בקרבות והתפרסמה השנה במיוחד כשזכתה בפרס ישראל, התרגשה מתמונת הפרוכת בבית הכנסת איצקוביץ' המוקדשת לזכרם ולזכר יוני נתניהו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ארון הקודש בבית הכנסת (צילום מסך: מתוך הפייסבוק של מרים פרץ)

יוזמה מפתיעה, אך ישנה, בבית הכנסת איצקוביץ' שבבני ברק, זכתה לשיתופים ותגובות רבות ברשתות החברתיות: מדובר באחד מחדרי התפילה בבית הכנסת המוכר, שהוקדש לעילוי נשמת חיילים שנהרגו על קידוש ה' במלחמות ישראל.

בין החיילים הי"ד ששמותיהם מוטבעים על פרוכת הארון הקודש: יוני נתניהו הי"ד, אחיו הגדול של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעלה ובניה של מרים פרץ והחייל בן וענונו מהרוגי 'צוק איתן'.

האם השכולה מרים פרץ התרגשה מהמחווה, וכתבה בדף הפייסבוק שלה: "דווקא בימים אלו של 'בין המצרים', צריך להרבות באהבת חינם".

"בבית הכנסת איצקוביץ' בבני ברק החליטו להקדיש אולם תפילה לזכר חיילי צה"ל. כנראה שחלק לא מבוטל מיושבי בית המדרש הזה אינם מתגייסים לצבא, ולמרות המחלוקות בינינו יש אהבה ועשיית חסד - שכל כך אופיינית לעם שלנו", הוסיפה פרץ.

מרים פרץ, בעת קבלת פרס ישראל (צילום: באדיבות 'כאן', תאגיד השידור הציבורי)

כזכור, מרים פרץ שהינה דמות אהודה מאוד בקרב כל הציבור בישראל לאור התמודדותה המפליאה עם קשיי השכול, שהיכה במשפחתה כמה פעמים, התפרסמה השנה עוד יותר, כשזכתה בפרס ישראל ונשאה נאום נרגש במיוחד בטקס קבלת הפרס.

גבאי בית הכנסת יצחק שיינין אומר ל"כיכר השבת", כי כאמור מדובר ביוזמה ישנה של בית הכנסת, להקדיש חדר תפילה לעילוי נשמת חיילים שנהרגו על קידוש ה', וכי הוא כמובן מברך על כך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר