ה"עמדה" שהופגזה

אפס הרתעה: זו תוצאת תקיפת צה"ל בעזה

לפני כשעתיים הגיעה שוב ההודעה המוכרת של דובר צה"ל על תקיפת כלי טיס שתי עמדות חמאס בעזה, בתגובה ל"טרור האש". אך תוצאת התקיפה מבהירה מדוע חמאס אינו מורתע (צבא)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
"עמדת" חמאס שהופצצה (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

ערב הסלמה מחודשת: פלסטינים מרצועת עזה פרסמו ברשתות החברתיות את אחת מתוצאות תקיפת צה"ל מוקדם יותר היום (שני), וזו נראית עלובה במיוחד.

בהודעה שנראית כמעט כמועתקת מהודעות קודמות כתב דובר צה"ל: "כלי טיס של צה"ל תקף שתי עמדות של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, הסמוכות לנקודה ממנה מחבלים שיגרו בלוני תבערה שהציתו שריפות בשטח הארץ".

אלא שבעזה כאמור פרסמו את מראה ה"עמדה" שהופצצה על ידי כלי הטיס הישראלי. התמונה, כפי שניתן לראות, מציגה כמה פחונים ומשטחי עץ נפולים ומקומטים...

התקיפה (צילום: דובר צה"ל)

כעת ניתן להבין מדוע ישראל לא מצליחה להרתיע את המחבלים הפלסטינים, שהמשיכו להבעיר היום לפחות ארבע שריפות בדרום בעזרת "טרור האש". נכון לעכשיו ישראל מסתפקת בהצהרות ראוותניות, שמתגלות תוך זמן קצר כאיומים חלולים.

וכצפוי, גם על הירי העלוב הזה חמאס לא עבר בשתיקה, וכזכור הגיב לאחר זמן בשיגור רקטה או פצצת מרגמה, שלמרבה הנס הגיע רק לשטחים פתוחים.

כל זה לא מנע משר הביטחון אביגדור ליברמן להמשיך ב"מדיניות ההצהרות", כשאמר בראיון ל'כאן רשת ב' "חמאס הבין את המסר. אם לא הסיק את המסקנות, אז יחטוף תגובות קשות בהרבה. נבחר את העיתוי וצורת התגובה. נסלים - גם במחיר עימות רחב. כל תגובה תהיה קשה מקודמתה"...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר