לא בורחים

כנס "מתמודדים CO.IL": האינטרנט כאתגר

אלו הנושאים העיקריים שיידונו בכנס "מתמודדים CO.IL", שביוזמת "כיכר השבת" - הרואה לעצמו זכות כאתר החרדי המוביל בעולם, לעמוד מאחורי הפתרונות שיש עבורם (חרדים)

סיסמה נפוצה - ושגויה. החיים יכולים להיות מאושרים גם עם אינטרנט (צילום: Nati Shohat/Flash90)

בעוד שלושה ימים, תהיה לרבים מכם ההזדמנות לשבת ולשמוע את מיטב האנשים שיש לציבור החרדי להציע, באשר לדילמה המעסיקה את טובי המוחות בימינו ומוצגת בדרך כלל בנימה מפחידה למדי: "ה-א-י-נ-ט-ר-נ-ט".

אז נכון. מקובל להתייחס לנושא זה כאל דמון מאיים, רב זרועות, שמבקש את נפשינו ונפש ילדינו כדי להורידן לבאר שחת. "פגעי הטכנולוגיה", בקיצור.

בכך בין היתר אכן יעסקו המומחים, אנשי המקצוע ואישי החינוך - שאם במקרה עוד לא שמעתם, יעלו בזה אחר זה מול קהל, ויפרסו את מרכולתם המרתקת בכנס "מתמודדים CO.IL" שייערך ביום חמישי הקרוב בירושלים.

אך אין להתבלבל. כשם שמרחבי הרשת זרועים מוקשים לרוב, כך גם ההזדמנויות החיוביות שהם מציעים. ממאגרי הידע התורני האינסופי, עבור דרך אפשרויות העזרה והסיוע כמעט בכל תחום, ועד החיסכון במשאב היקר ביותר - הזמן - בקיצור ופישוט הליכים פרוצדורליים שונים.

אמנם, כאן באה הטענה המוכרת 'כל זה איננו שווה לי; מוטב להשליך הרחק את כל הטוב הזה, העיקר להימלט מהסיכונים הרבים שכה קשה לעמוד בפניהם'.

אך ראוי לכל אדם, שהינו יצור תבוני מטבעו, להתבייש להנחות את דרכיו לאור טענה כה מגוחכת, ולו בשל העובדה כי החיים הם סך כל האתגרים שבהם, שעליו לעמוד מולם ולנסות לנצח. לא לברוח.

אלו בדיוק הנושאים העיקריים שיידונו בכנס "מתמודדים CO.IL", שביוזמת "כיכר השבת" - הרואה לעצמו זכות כאתר החרדי המוביל בעולם, לעמוד מאחורי הפתרונות שיש עבורם.

כי הגיע הזמן לשינוי תפישה באשר לסוגיית האינטרנט. להביט עליה כפתרון, לא כבעיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר