האימה בבית שמש

גילה גמליאל: "קיצונים משליטים טרור על נשים"

השרה גילה גמליאל תוקפת בחריפות את תקיפת הנערות בבית שמש ואומרת כי "מדובר בפלגים קיצוניים, אלימים ומסוכנים מנסים להשליט טרור על נשים במרחב הציבורי" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
השרה גילה גמליאל (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

השרה גילה גמליאל הגיבה הבוקר (רביעי) לאירוע החמור שהתרחש השבוע בבית שמש, במהלכו קבוצת צעירים המשתייכים לחוגי הקיצונים, בשכונת רמת בית שמש ב', רדפה אחרי ארבע צעירות שעברו ברחוב בלבוש שאינו צנוע.

לדברי השרה גמליאל: "מדובר בפלגים קיצוניים, משולחי רסן, אלימים ומסוכנים המנסים להשליט טרור על נשים במרחב הציבורי. כך נכון להתייחס אליהם - כאל עבריינים. זו אינה רוח היהדות ואינה רוח הישראליות, והם אינם פועלים מטעמים דתיים או רוחניים".

התקיפה בבית שמש (צילום: מתוך קבוצת "החדשות" / ynet)

גמליאל הוסיפה כי "המרחב הציבורי שייך לכולנו. בראש ובראשונה יש למצות את הדין בחומרה עם התוקפים ולוודא כי אנשי משטרה וסיור עירוני מבטיחים את שלומן של נשים במרחב הציבורי גם בשכונות בעלות צביון דתי או חרדי".

"בשבוע הבא נציין את ט' באב יום חורבן הבית וראוי להזכיר שגם הדרת נשים היא שנאת חינם", חתמה את דבריה.

כזכור, ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול גינה גם הוא את המעשה החמור ואמר: "אנחנו זועמים על כל מקרה מהסוג הזה, המשטרה חייבת לשים מאחורי סורג ובריח כל אדם שמעז להרים את ידו על אדם אחר. אלימות אסורה, לפי התורה ולפי החוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר