האימה בבית שמש

המשטרה עצרה חשוד נוסף בתקיפת הנערה

תושב רמת בית שמש כבן 27 נעצר הלילה על-ידי המשטרה בחשד למעורבות באירוע תקיפת הנערה בטענה כי לא היתה לבושה בצניעות. הוא הועבר לחקירה ויובא לביהמ"ש (חרדים)

תקיפת הנערה (צילום: מתוך קבוצת "החדשות" / ynet)

‏‏במהלך הלילה (רביעי) עצרה המשטרה חשוד נוסף במקרה התקיפה שאירע על ידי קיצוניים בעיר בית שמש, לפני יומיים, כנגד צעירה המתגוררת במקום וצעיר נוסף שהיה עמה, בטענה ללבוש בלתי צנוע.

העצור הנוסף הינו תושב רמת בית שמש, כבן 27. הוא נעצר הלילה בביתו. הוא הובא לחקירה במשטרה בחשד לאיומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש והתנהגות העלולה להפר את שלום הציבור.

היום, יובא החשוד בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך מעצרו.

החקירה נפתחה לאחר שכמה עשרות קיצוניים רדפו אחרי הצעירה שעברה ברחוב, כאשר לפי חשד המשטרה, כמה מהם אף תקפו אותה. כעת, חקירת המשטרה נמשכת עד למעצר כלל המעורבים.

במשטרה ציינו כי "מהרגע בו התרחשה התקיפה, הגיעו למקום שוטרים ונפתחה חקירה מאומצת תוך שימוש במגוון נרחב של פעולות גלויות וסמויות שכאמור הביאו לאיתור זהותו של חשוד עיקרי במעשה ומעצרו. המשטרה תמשיך לפעול בנחישות וללא פשרות כנגד כל עבירת תקיפה וזאת במטרה לתת לאזרח שומר החוק את תחושת הביטחון לה הוא ראוי בכל זמן ובכל מקום".

כפי שדווח אמש ב"כיכר השבת", קבוצת צעירים המשתייכים לחוגי הקיצונים בשכונת רמת בית שמש ב', תועדה רודפת אחרי ארבע צעירות שעברו ברחוב בלבוש שאינו צנוע.

הנערה הודתה בראיון כי הלבוש של חברותיה שהיו איתה היה "די פרוץ", ובמקביל הוסיפה: "אני חייבת לציין שלא כל החרדים ככה". לדבריה: "ראיתי את המוות מול העיניים, את אחותי ריססו בגז פלפל".

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול גינה את האירוע ואמר לגל"צ: "אנחנו זועמים על כל מקרה מהסוג הזה, המשטרה חייבת לשים מאחורי סורג ובריח כל אדם שמעז להרים את ידו על אדם אחר. אלימות אסורה, לפי התורה ולפי החוק".

אמש עצרה המשטרה חשוד ראשון בחשד למעורבות באירוע האלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר