התחזה לחסיד

הדביק פאות מתחת לכיפה, תקף בחורים ונעצר

גבר דתי נעצר על ידי המשטרה בחשד לפגיעה חמורה וקשה בבחורים בעיר בית שמש. לפי הוועד לטוהר המחנה, מדובר בגבר שהתחזה לחסיד עם פאות שהודבקו מתחת לכיפה (ארץ)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

גבר דתי נעצר על ידי המשטרה בחשד לפגיעה חמורה וקשה בבחורים בעיר בית שמש, זאת ימים ספורים לאחר שהוועד לטוהר המחנה פרסם כי ישנו חשוד במעשים קשים בבחורים בבית שמש.

במשטרה ציינו כי התקבל דיווח על קטין ובגיר צעיר שהיו קורבן למעשים חמורים וקשים. חוקרי המשטרה ביצעו מספר פעולות חקירה שהביאו לאיתור זהותו של החשוד ואמש הוא נעצר.

במשטרה ציינו כי העצור הינו תושב בית שמש בשנות ה-20, אך בוועד לטוהר המחנה מספרים כי מדובר בגבר בן 36, דתי, שהתחזה לחרדי חסיד עם פיאות שהודבקו מתחת לכיפה.

לאחר מעצרו הובא החשוד לחקירה ובמהלך היום יובא בפני שופט להארכת מעצרו. חקירת המשטרה נמשכת לאיתור קורבנות נוספים שנפגעו מהחשוד.

"משטרת ישראל פועלת למיצוי חקירה מקצועית ויסודית בכל דיווח או תלונה המתקבלת בה עולה חשד לביצוע עבירות, וזאת במטרה להביא החשודים לדין בגין מעשיהם, להרחיקם מסביבתם של האזרחים ומניעת המשך ביצוע העבירות כלפיהם", נמסר מהמשטרה.

גורמים חינוכיים אומרים בשיחה עם "כיכר השבת" כי המקרה הקשה הזה מלמד אותנו כמה חובת הזהירות והשמירה מפני כל מי שאנחנו לא מכירים, גם אם הוא נראה חרדי לכל דבר. "בפרט בפתח ימי בין הזמנים, חובה לחדד את כללי הזהירות בפני בנינו וילדינו", הם מציינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר