הבחירות בשדרות

ברשימה אחת: 'דגל התורה', 'כולנו' ופעילה חרדית

פעילת ציבור חרדית בשדרות, מדלן טוויטו, תוצב במקום השלישי ברשימת 'עוצמה לשדרות', המאגדת גם את נציגי 'דגל התורה' ו'כולנו'. המטרה - לקחת קולות מרשימת ש"ס (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הרצל שאובי (צילום: אורי גבאי דין וחשבון)

פעילת ציבור חרדית מוכרת משדרות, מדלן טוויטו, תוצב במקום השלישי ברשימת 'עוצמה לשדרות', המאגדת גם את נציגי 'דגל התורה' ו'כולנו'. המטרה - לקחת קולות מרשימת ש"ס בעיר, שבראשה עומד חבר המועצה דורון טקטוק, כך פרסם העיתונאי מנדי ריזל, המתגורר בשדרות.

על ההכלאה יוצאת הדופן הזו אחראי יושב-ראש סיעת 'עוצמה לשדרות' הרצל שאובי, חרדי, שהוא ותיק חברי המועצה בשדרות וייצג בעבר את ש"ס במועצת העיר במשך כמה שנים.

כיום הוא משמש כנציג 'דגל התורה' ואחיו משה, שנמצא במקום השני ברשימה, מייצג את 'כולנו'.

טוויטו, שהיא כנראה האישה הראשונה בישראל שנמצאת במפלגה אחת עם נציג 'דגל התורה', היא אישיות חרדית מוכרת מאוד בשדרות. בנה, אלחנן טוויטו ז"ל, היה תלמיד ישיבה שנהרג בתאונת דרכים קטלנית לפני כמה שנים.

לטענת שאובי, טוויטו אחראית על "דור המהפך שאותו הנהיגה תנועת ש"ס מאז הקמתה" והמטרה הרשמית שלשמה הוצבה במקום השלישי היא להחזיר את מצביעי ש"ס המקוריים לחיקו של שאובי. לדברי מקרוביו, "משפחת טויטו נחשבת בעיר כסמל ומוקד כח פוליטי משמעותי במגזר".

יצוין כי בשל כך שמדובר במפלגת כלאיים המאגדת בתוכה כמה מפלגות, 'דגל התורה' לא תחויב לתקצב את קמפיין המפלגה על פי חוק הבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר