סוער בבית שמש

קיצונים הפגינו נגד משפחות של חוזרים בתשובה • צפו

לאחר תקרית המרדף אחר הנערה, אותו חוקרת המשטרה ומעצר שני החשודים, שוב חרדים קיצוניים הפגינו הלילה בבית שמש נגד שתי משפחות חוזרות בתשובה • צפו בתיעוד (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: רועי רובינשטיין, ynet)

לאחר תקרית המרדף אחר הנערה, אותו חוקרת המשטרה ומעצר שני החשודים, שוב חרדים קיצוניים הפגינו הלילה (רביעי) בבית שמש נגד שתי משפחות חוזרות בתשובה.

אחד המפגינים אמר לרועי רובינשטיין, כתב ynet, כי "יש פה שכונה חרדית ויש שני בתים שמי שגר בהם אינו דתי, יש קטינים שמגיעים אליהם והם מתעסקים עם בנות. יש פריצות, זה דבר שאסור שיקרה בשכונה שלנו".

ההפגנה נערכה ברחוב נהר הירדן בעיר. המפגינים עמדו בצד הכביש, קראו פרקי תהילים והחזיקו שלטים הקוראים למשפחות לצאת מהשכונה.

המפגינים פוזרו שוב ושוב על ידי המשטרה אך שבו להפגין. חלק מהמפגינים צעדו למרכז הכביש כדי לחסום את התנועה תוך שהם מחזיקים בשלטים נגד התקשורת וראש העיר משה אבוטבול, מפקד המשטרה כרז להם לעזוב את המקום. כעבור דקה, החלו השוטרים בפיזור המפגינים תוך ניסיון לבצע מעצרים אך המפגינים חמקו מהמקום.

אחד המפגינים טען כי "יש להם (למשפחות נגדן הפגינו. ק"ר) כלבים גדולים שהם מסתובבים איתם ברחוב, הם בכוונה רצים איתם אחרי ילדינו ומפחידים אותם. הם בכוונה מטמאים את השכונה הזו ואנחנו רוצים שהם ילכו לגור במקום אחר".

מנגד, ניצבו ראשי המשפחות על המדרגות ולא התרגשו מהמחאה. אחד אמר בשיחה עם ynet כי "הדתיים שבאים לפה למחות הם קיצוניים, אבל מדובר ב-40 אנשים, אחוז בודד באוכלוסייה שהחליט לקחת את החוק לידיים. הם רוצים שנצא מכאן ואנחנו אומרים להם לא, מותר לנו לחיות כאן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר