בסכין גדולה

תיעוד מזעזע: כך נתין זר דקר אחות בבית החולים

כשבועיים וחצי לאחר שאחות בית החולים שמואל הרופא בבאר יעקב נדקרה בידי זתן זר עם סכין גדולה, הודיעה המשטרה כי השלימה את חקירת האירוע • צפו בסרטון מהאירוע (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

כשבועיים וחצי לאחר אירוע הדקירה בבית החולים שמואל הרופא בבאר יעקב, הודיעה המשטרה בצהריים (רביעי) כי השלימה את חקירת האירוע.

כזכור, באירוע הדקירה, אוסקר באחיט, בן 31 נתין זר מאפריקה דקר את רחלי ברוך, אחות בבית החולים ופצע אותה באורח קשה.

מחקירת המקרה עלה כי החשוד שהיה בעברו מאושפז בבית החולים, הגיע לבית החולים שמואל הרופא כשברשותו סכין גדולה. החשוד עבר דרך השומרים בכניסה לבית החולים ולא ציית להוראתם לעצור.

עוד עלה מהחקירה כי החשוד נכנס לביתן המחלקה בה היה מאושפז בעבר, שם פגש במאבטח ושלף לעברו סכין, בתגובה עזב המאבטח את המקום בריצה.

לאחר מכן החשוד ניגש לאחות שהייתה בסמוך, דקר אותה ופצע אותה באורח קשה. לאחר מכן חזר המאבטח למקום שלף את אקדחו, ירה לעבר החשוד ולא פגע בו. צוות רפואי ומאבטחים השתלטו על החשוד עד להגעת השוטרים למקום.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום הגישה הפרקליטות הצהרת תובע לפיה יוגש בימים הקרובים נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים. מעצרו של החשוד הוארך היום עד לתאריך 23/7/18.

מבית החולים נמסר, כי מצבה של האחות במגמת שיפור: "היא נמצאת בהכרה מלאה במחלקת טיפול נמרץ-כללי, ומוגדרת בינוני ויציב. היא עדיין בשלבי החלמה מהניתוח המורכב שעברה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר