"תקווה באוויר"

'גזירת החינוך': החרדים בבריטניה אופטימיים

לאחר החשש המתמשך מפני מדיניות החינוך החדשה בבריטניה, שדרשה ממוסדות חרדיים לכלול חומרי לימוד פסולים, פגשו הרבנים את הבכירים ויש תקווה באויר (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

לאחר פרסום חוקי החינוך החדשים בבריטניה, נשמעה דאגה גדולה מרבני המדינה, שאף כינסו עצרות תפילה ויש שאף דיברו על הגירה מלונדון. כעת, לפי דיווח באתר JC, הנושא קרוב לפתרון.

ראשי OFSTED, הארגון הממשלתי הבריטי המנהל את ענייני החינוך, פגשו אתמול (שלישי) את מנהיגי הקהילות היהודיות, לאחר שהתפרסם כי מוסדות חינוך יוכרחו ללמד חומרים מגוונים, ביניהם על עניינים פסולים, ומוסד שיבחר שלא ללמד את אותם נושאים יעמוד בפני סכנת סגירה.

משפחה חרדית בלונדון. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: shutterstock)

"מסקנות הפגישה היו חיוביות ביותר", סיפר הרב דוד מאייר, המנהיג ארגון גג של מוסדות חינוך יהודיים בממלכה שנכח בפגישה. "אנו בטוחים שתימצא הדרך להבטיח כי מוסדות החינוך היהודיים ישמרו את החוק אך באופן שעולה בקנה אחד עם דרך התורה והאמונה היהודית".

המשלחת היהודית שהגיעה כללה שנים עשר נציגים של מוסדות חינוך מרכזיים במדינה, שנפגשו עם ויקטור שאפי, הבכיר לענייני מוסדות לחינוך עצמאי בOFSTED. גם ארגוני חינוך אחרים השמיעו קולות אופטימיים, וסיפרו כי OFSTED נשמעת מעוניינת בפתרון הנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר