"חטפתי והתעלפתי"

תושב בית שמש טען: הותקפתי על ידי חרדים קיצונים

נהוראי דוד-בליתי, צעיר מבית שמש, טוען כי בזמן המרדף אחר הנערה ברמה ב', הוכה עד עילפון. הסיבה: תיעד את תקיפת הנערה בטלפון הנייד: "חטפתי פיצוצים מכל מי שהיה שם" (בארץ)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
תקיפת הנערה בבית שמש (צילום: מתוך קבוצת "החדשות" / ynet)

נהוראי דוד-בליתי, צעיר תושב בית שמש, סיפר הבוקר (חמישי) בראיון ל"חדשות הבוקר", כי בזמן המרדף אחר הנערה ברמה ב', היכו אותו הקיצונים עד עילפון, רק משום שתיעד את הנעשה בטלפון הנייד.

לפי הדיווח, בידי נהוראי ישנו תיעוד של הקיצונים המקיפים אותו ומתחילים לרדוף אחריו, לאחר שצילם בטלפון הנייד את המרדף אחרי הנערה ברמת בית שמש ב' מוקדם יותר השבוע. את הראיון ל'חדשות הבוקר' העניק נהוראי כשהוא חבוש בידו וחבול בראשו.

המרדף אחרי הנערה ברמת בית שמש (צילום: מתוך קבוצת "החדשות" / ynet)

לדבריו של נהוראי, בן להורים חרדים בעיר, "הוצאתי את הטלפון שלי, עמדתי וצילמתי. כשהתקרבתי אליהם, מצאתי את עצמי תוך שניה על הרצפה, חטפתי פיצוצים מכל מי שהיה שם והתעלפתי אחרי חצי דקה". לטענתו, "ניסיתי לצעוק אבל לא יכולתי, עד שכונני מד"א הגיעו והצילו אותי. עוד שניה היו אומרים בחדשות שנרצחתי, זה ממש נס שניצלתי".

בסרטון שצילם בעצמו, נראה נהוראי ספק מתגרה בכמה מבין אותם חרדים שלדבריו היכו אותו, אך הוא מכחיש זאת. לדבריו, "לא התגריתי באף אחד, הם פשוט רוצים שכונה 'נקייה' שיהיו בה רק חרדים".

"הם התנפלו עליי כי אני גר פה בשכונה, ואני מה שנקרא 'חרדי נושר'. מבחינתם ירדתי מהדרך והם מנסים להוציא מהשכונה כל מי שהוא כזה", אמר הצעיר. "אבא שלי מצדיק את התוקפים החרדים, ואומר שאם אחזור בתשובה הכל יהיה בסדר. אמא שלי לא אומרת שום דבר על זה, אין לה מה להגיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר