שכנות טובה

שישה מבצעים: זה מה שהועבר השבוע לסורים במחנות. צפו

במהלך השבוע החולף הובילה עוצבת הבשן שישה מבצעים מיוחדים להעברת סיוע הומניטרי לסורים ברמת הגולן, במסגרתם הועברו 72 טון מזון, כ-70 אוהלים, דלק, תרופות וציוד רפואי, ביגוד וצעצועים • צפו (צבא וביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

במהלך השבוע החולף, הובילה עוצבת הבשן של צה"ל, שישה מבצעים מיוחדים במספר מוקדים, בהם הועבר סיוע הומניטרי לסורים במחנות האוהלים ברמת הגולן.

במסגרת מבצעים אלה הועברו השבוע 72 טון מזון, כ-70 אוהלים, 9,000 ליטר דלק, משטחי תרופות וציוד רפואי וכן משטחי ביגוד וצעצועים.

דובר צה"ל מציין כי "צה"ל ממשיך בסיוע לסורים במחנות שהוקמו במרחב רמת הגולן הסורית. במחנות אלו, הממוקמים בסמוך לגבול, נמצאים אלפי סורים החיים בתנאים ירודים ללא גישה למים, חשמל, מקורות מזון או מצרכים בסיסיים".

מזה מספר שנים, כמחווה של רצון טוב וכחלק מרוח צה"ל ומדינת ישראל, צה"ל מקיים מדיניות של הגשת סיוע הומניטרי מציל חיים במסגרת פעילות מנהלת "שכנות טובה" לצד אי התערבות בלחימה הפנימית בסוריה.

"פעילותה של המנהלת מקבלת בתקופה האחרונה משנה תוקף לאור מצבם הקשה של בני המקום, תושבי רמת הגולן הסורית", נמסר מדובר צה"ל.

עוד נמסר כי "בצה"ל עוקבים אחר המתרחש בדרום סוריה וערוכים למגוון תרחישים, בהם גם המשך הענקת הסיוע ההומניטרי לסורים. צה"ל לא יאפשר מעבר סורים לשטח הארץ וימשיך לעמוד על האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר