החוליה נחשפה

עקבו אחר החיילים מהרכבת וגנבו את נשקם

המשטרה עצרה בתום חקירה סמויה חמישה חברי חוליה מכפר קרע בחשד שגנבו בשיטתיות כלי נשק מחיילים, לאחר שעקבו אחריהם מתחנת הרכבת בבנימינה ופרצו לבתיהם (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בתום חקירה סמויה בת מספר חודשים עצרה המשטרה חמישה תושבי קרע, בשנות ה-30 לחייהם, בחשד לגניבת כלי נשק מחיילים בעת שהותם בחופשה.

מדובר בחקירה שנפתחה לאחר ניתוח מקצועי של מאפייני התפרצויות באזור בנימינה-פרדס חנה, אשר העלה כי מדובר מאפיינים דומים, בדגש על התפרצויות ממוקדות לבתים של חיילים במהלך סופי שבוע וגניבת כלי הנשק, ככה"נ עפ"י איתור מוקדם.

בתוך כך, חקירה מואצת אישרה את החשדות האמורים כי מדובר בחוליה, שעפ"י החשד מאתרת את הקורבנות בתחנת הרכבת של בנימינה והסביבה, עפ"י רוב בימי חמישי עם שובם של החיילים הביתה מבסיסם לחופשת סוף שבוע, כאשר ניהלו החשודים מעקב אחר חיילים שברשותם נשק ופרצו לבתיהם לאחר מכן וגנבו את כלי הנשק באופן ממוקד.

בלשי היחידה המיוחדת של משטרת ישראל הפעילו אמצעים טכנולוגיים מתקדמים העומדים לרשות המשטרה, לשם חשיפת החשודים ועקבו אחר פעילותם עד לשלב המעצר, בזמן אמת, כאשר החשוד הראשון נעצר בעת הפריצה לבית של חייל כשהנשק הגנוב נמצא ברשותו ושאר החשודים נעצרו השבוע, בהתאם להתפתחות החקירה.

במשטרה מציינים כי "חיילים ואזרחים בעלי נשק ברשיון, נדרשים לשמור על כלי הנשק ולאחסנם בהתאם להוראות החוק על מנת למנוע את האפשרות של גניבתם והגעתם לידיים שאינן חוקיות ובטוחות".

מעצרם של כלל החשודים בתיק הוארך בבית המשפט שלום עכו והחקירה נמשכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר