ניצל את תמימותם

חשד: תקף ילדים בביתו בבני ברק והחליף את כתובתו

נעצר תושב בני ברק בן 46 ואב לילדים, בחשד שתקף ילדים בתוך ביתו, והחליף את כתובתו כדי להקשות על איתורו. אחד מהם זיהה אותו ומסר את פרטיו, אחרים מתושאלים במשטרה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ילד בבני ברק. אילוסטרציה (צילום: Yaakov Naumi/FLASH90)

תושב בני ברק נעצר בסוף השבוע האחרון בחשד שתקף ילד באכזריות. מעצרו הוארך בבית המשפט עד ליום רביעי, גם בשל החשד הכבד כי תקף ילדים נוספים.

המידע אודות החשוד הגיע לידי המשטרה כבר לפני כשבועיים מגורמי הרווחה, והילד שתושאל ידע להצביע על פרטי התוקף. בזמן שחלף ביצעה המשטרה פעולות חקירה סמויות, מהן עלה כי החשוד בתקיפה ניצל את תמימותם של ילדים חרדים, שבטחו בחזותו ובלבושו כחרדי מן השורה.

התוקף, בן 46 ואב לילדים, שביצע על פי החשד את המעשים הקשים בביתו, אף פעל בתחכום, כשהחליף את כתובות מגוריו כמה פעמים, ובכך הקשה על איתורו בידי משפחות הילדים שהותקפו.

לבסוף כאמור הוא אותר, ושופטת בית משפט השלום בתל אביב מעיין בן ארי האריכה את מעצרו, כשבמקביל המשטרה מתשאלת ילדים חרדים נוספים שככל הנראה הותקפו על ידו.

בעקבות מקרה קשה זה, אישי חינוך שבים ומתריעים על החשיבות הקריטית בחינוך הילדים להתרחקות מכל אדם זר, אף אם הוא חרדי, כמו גם על שיתוף ההורים בכל מעשה חריג ואסור.

מדוברות המשטרה נמסר: "נמשיך לחקור ברגישות ובנחישות, במטרה להביא את העבריין לדין ועל מנת ליצור מרחב בטוח לאזרח הנורמטיבי".

"משטרת ישראל פועלת בנחישות וברגישות כנגד עבירות הפוגעות בשלום הציבור, ומפעילה את כל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לחשוף ולמנוע עבירות כלפי קטינים וחסרי ישע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר