באמצע הצום

ראש העיר הרגיע את התושבים: לא נתחרד

אליהו שבירו, ראש עיריית אריאל, בחר את צום תשעה באב כיום מתאים לפרסום הודעה לתושבי עירו, לקראת הבחירות המתקרבות, בו הוא מזים את השמועות שהחרדים בדרך לעירם (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אלי שבירו (צילום: FLASH90)

המאבק על קולות האזרחים מצד המועמדים השונים בבחירות המתקרבות לרשויות, מוביל היום (ראשון) את ראש עיריית אריאל שבשומרון אליהו שבירו, לפרסום פוסט מקומם במיוחד, בפרט בעיתוי שכזה - צום תשעה באב.

"השמועה הרווחת כיום היא", כתב בין היתר שבירו בהודעתו המוזרה. "שהעיר אריאל מתחרדת, ואני ראש העיר גורם להביא לאריאל חרדים, ואני זה שאדאג לסגירת כבישים בשבת (כמובן שלא), ועוד שמועות ושמועות כיד הדמיון הטובה".

לדבריו, "השמועות לא נכונות. אני דואג לכל התושבים שלי, חילונים ודתיים... אין לי כל כוונה, ולא תהיה לי כל כוונה, לשנות ממרקם החיים הטוב שנרקם בין התושבים במגזרים השונים, תוך מתן כבוד לאורח החיים של כל מגזר ומבלי להפריע לאחר".

פעילים חרדים בעיר אומרים ל"כיכר השבת", כי "לא ניתן לסנגר על ראש העיר כי שכח לרגע את היום המיוחד בו אנו אבלים על חורבן בית המקדש שאירע בשל שנאת חינם, היות והוא בעצמו התייחס לצום - כדי לנצל אותו בציניות", לדבריהם.

"היום אנו מציינים את תשעה באב", כתב אכן שבירו, "היום הוא יום תענית שבו אנו מתאבלים על חורבן בית המקדש בשל שנאת חינם. תושבים יקרים, נמשיך לחיות ולכבד אחד את השני בהרמוניה מלאה, למען חיי קהילה טובים ונוחים לכל התושבים"...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר