הדרה חרדית

"פארק החי" ברמת אלחנן - סגור למי שאינו תושב בני ברק

לאחר הסערה בגבעת שמואל והצהרת דובר עיריית בני ברק כי העיר פתוחה לכולם, מתברר כי אזרחים שאינם תושבי בני ברק - לא יכולים להזמין כרטיסי כניסה ל"פארק החי" בשכונת רמת אלחנן (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הכניסה לפארק החי. ארכיון (צילום: גוגל מפות)

האם עיריית בני ברק חוסמת כניסת אזרחים שאינם תושבי העיר? מתלונות רבות שהגיעו ל"כיכר השבת" עולה כי מי שאינו תושב בני ברק אינו יכול לרכוש כרטיסי כניסה לפינת החי ברמת אלחנן דרך המוקד הטלפוני.

כזכור, רק לאחר התערבותו של שר הפנים אריה דרעי, שככה הסערה שנחשפה ב"כיכר השבת", לפיה גני השעשועים והפארקים בגבעת שמואל, ייסגרו בתקופת החופש הגדול בפני אזרחים שאינם תושבי העיר כאשר הכניסה תתאפשר רק לתושבים שמחזיקים ברשותם כרטיסי תושב.

דובר עיריית בני ברק, אברהם טננבוים, טען בתגובה כי מדובר באפלייה וכי בבני ברק מותרת הכניסה לכולם, וכעבור מספר ימי סערה סיכם דרעי עם ראש העיר כי הכניסה תותר לכולם כולל לתושבי בני ברק חוץ ממספר מתקנים שיוצבו במקום עבור התושבים.

אלא שכעת מתברר כי מי שנוקט באותה יוזמה הינה דווקא עיריית בני ברק הסמוכה. בתקופה האחרונה שופצה פינת החי בשכונת רמת אלחנן והפכה לפארק רחב ידיים המושך אליו אלפים מילדי עיר התורה והחסידות בימי בין הזמנים.

אלא שבדיקת "כיכר השבת", שנערכה בעקבות תלונות רבות של גולשים - מעלה כי המערכת העירונית בה צריך להקיש תעודת זהות על מנת לרכוש כרטיסי כניסה, "חסומה" עבור בעלי תעודות זהות שאינם תושבי בני ברק.

ההודעה על הזמנת הכרטיסים

תושב העיר שהתקשר להרשם, הצליח להשיג כרטיסי כניסה עבור ילדיו ואילו תושבי גבעת שמואל ופתח תקווה הסמוכות נענו כי "המערכת לא מזהה" את התעודת זהות שהקישו.

"זו חוצפה שהעירייה שטענה כי אסור להפלות תושבים ממקומות אחרים מבצעת את אותו דבר בעצמה", אומר ל"כיכר השבת", דוד, תושב ירושלים, שהגיע עם ילדיו לבקר בבני ברק.

"דובר העירייה אמר במפורש שהם מזמינים את כולם להיכנס לגני השעשועים וכעת מתברר שאין זה נכון", הוא מוסיף, "בשם מי טענו תושבי בני ברק על אנטישמיות כשהעירייה שלהם נוהגת באותו אופן בדיוק?".

יצויין כי במקביל גם תושבי בני ברק מתלוננים על המערכת הממוחשבת שקובעת להם תורים באופן אוטומטי, גם בשעות שאינן נוחות להם כאשר לא מתאפשר לכל אחד לקבוע מתי שנוח לו.

דובר עיריית בני ברק אברהם טננבוים מסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "בעוד שבועיים הפארק יהיה פתוח לכל תושב במדינת ישראל שירצה לבוא ולבקר. כעת לא מדובר בפתיחה רשמית, אלא בהרשמה מפה לאוזן. העניין יסודר כאמור בעוד שבועיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר