הסיפור מאחורי ה"גיור הסודי" של אד שירן

להקת עניין אחר בסינגל קליפ משעשע במיוחד בו הם "מגיירים" את אד שירן בבית דין מיוחד לגיור שירים. צפו בביצוע המלהיב ומלא ההומור (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: נדב נווה)

זה התחיל כבדיחה מוזיקלית מוצלחת שהתבררה כלהיט ברחבת הריקודים. "השיר של אד שירן שהושמע בכל פינה (שיר השנה הלועזי בגלגלץ) זוכה לחידוש מרענן ע"י להקת עניין אחר, שמעבר לכך שלקחה אותו לכיוון הבלקני העניקה לו גיור חינני במיוחד, וכדרכה משלבת את כל העסק בהרבה הומור משובח.

"מה שאני אוהב בעיקר בקליפ זה את האופן שבו הבהרנו שאנחנו לא לוקחים את הסיפור הזה ברצינות רבה מידי. שאלנו את עצמנו בכנות, האם זה בכלל לגיטימי לגייר שיר? מחד, למה לא? אם זה עובד וזה נחמד אז מה הסיפור? מאידך שיר שנכתב לעולם כל כך שונה שבלשון המעטה שאינו מזוהה עם עולם הקדושה...", מספר השחקן והזמר נועם יעקובסון סולן הלהקה.

"התחבטנו והתלבטנו, והבנו שאין מנוס אלא מלגייר את השיר באופן רישמי מול בית דין שגויס באופן במיוחד למעמד, ועל הדרך גיירנו גם את אד שירן עצמו. אם כבר אז כבר. אתם חייבים להודות שדוקא מתאים לו המראה הדוסי!", מתלוצץ יעקובסון.

"דחסנו לשיר את כל פסוקי החתונה בטבעיות רבה וזכינו לראות איך זוגות שניגנו את השיר אצלם בחתונה עפים איתו ברחבת הריקודים. אין יותר כיף מזה. שיתפו איתנו פעולה וזרמו בכיף: מנדי גרוזמן (עיתונאי/שדרן כאן) שקיבל מאיתנו הסמכה מהירה לדיינות, נדב נוה האנדרדוסי שצילם וערך (שכרגיל תענוג לנו לעבוד איתו), ישיבת בת עין והרב נתן גרינברג שמבינים דבר או שניים בחוזרים בתשובה וסתם אנשים טובים באמצע הדרך", מספר יעקובסון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר