נחקרת במשטרה

מטפלת חשודה בהתעללות בילד חרדי בן שלוש

חרדית בת 23 מישוב סמוך לירושלים עוכבה לחקירה במשטרה, לאחר שהורים התלוננו כי התעללה בילדם בן ה-3, פיזית ונפשית • הפעוט נשלח לבדיקות בבית החולים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

משטרת ישראל פתחה בחקירה נגד מטפלת חרדית במעון בירושלים, בחשד להתעללות פיזית ונפשית באחד הפעוטות שהיו תחת אחריותה.

הפרשה החלה לאחר שהורים לפעוט כבן 3, הנמצא במסגרת המעון, התלוננו במשטרה כי הם חושדים שבנם הותקף וחווה התעללות על ידי אחת המטפלות במעון, בת 23 מגבעת זאב, לפני מספר ימים. חוקרי המשטרה אף הפנו את ההורים לבדיקה בבית החולים.

חקירה משטרתית מאומצת, תוך איסוף ראיות וממצאים, ובשילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, חיזקה את החשד כי המטפלת אכן תקפה ונהגה באלימות כלפי הפעוט החרדי.

לפני זמן קצר היא זומנה כאמור ע"י חוקרי המשטרה, והיא נחקרת בשעה זו בחשד לעבירות של התעללות פיזית ונפשית בקטין חסר ישע ותקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה של ממש.

מדוברות המשטרה (ירושלים) נמסר: "משטרת ישראל פועלת בכל מקרה בו עולה חשד כי מבוצעות עבירות כנגד קטינים חסרי ישע ע"י אחראי, זאת תוך חתירה למיצוי חקירה בזמן קצר ושימוש במגוון כלים ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים במטרה להביא למעצר החשודים ולהרחיקם מסביבתם של הילדים".

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות וללא פשרות עם קבלתו של כל דיווח, ובדגש על עבירות התעללות ואלימות מכל סוג, המבוצעות נגד קטינים וחסרי ישע, שלעתים מבוצעות תוך ניצול קרבה ואחריות ישירה על קורבן העבירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר