אחרי כ-30 שנה

די לנדידה: נפתחה לשכת רישום נישואין במודיעין עילית

28 שנים היו צריכים לחלוף, עד שהעיר מודיעין עילית תזכה לרשם נישואין משלה, מה שימנע מהחתנים והכלות הרבים בעיר את הצורך לנדוד לירושלים כדי לבצע את הרישום (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
טקס פתיחת הלשכה, היום (באדיבות המצלם)

היסטוריה במודיעין עילית: לאחר 28 שנים בה העיר קיימת, מונה לה רשם נישואין. תושבי העיר יפסיקו מעתה לנדוד לירושלים או לבני ברק על מנת להירשם לנישואין קודם החתונה.

היום (שני) נפתחה לראשונה לשכת רישום הנישואין, בטקס שהתקיים בבית הדין של רב העיר הגאון רבי מאיר קסלר, בהשתתפותו של הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו ובמעמד חלק מרבני העיר.

המצב שהיה עד כה במודיעין עילית, בו כל זוג שרצה להירשם לנישואין, נאלץ לכתת רגליו לערים השונות, יצר קושי רב לתושבי העיר. המהלך יצא לפועל לאחר פנייתם של בגר"מקסלר וראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן אל הגר"ד לאו, אשר נענה לבקשה והחל בהליך של מינוי רב רושם נישואין לעיר בכדי לתת מענה לאלפי הזוגות הצעירים.

ההחלטה נפלה לראשונה בישיבת מועצת הרבנות בערב פסח האחרון, אז העביר הרב הראשי יחד עם חברי המועצה החלטה למנות את הרב חיים זלץ כרב רושם נישואין בעיר, ומעתה עם פתיחת לשכת רישום הנישואין, יוכלו כאמור תושבי העיר להירשם אצלו.

הרב זלץ, בן 32 בלבד, בוגר ישיבת מיר ברכפלד, זכה ל'כושר' לדיינות אצל הגאון רבי נסים דרעי, אחיו של שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר