מרגש

האלמוני שדאג לאוכל למשפחת החייל שנהרג

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר היום את בני משפחתו של החייל אביב לוי הי"ד, שנהרג בסוף השבוע בגבול עזה. במהלך הביקור סיפר האב על אלמוני ששלח אוכל למשפחה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הנשיא מנחם את בני המשפחה, היום (צילום: מארק ניימן/לע"מ)

נשיא המדינה ראובן ריבלין קיים הצהריים (שני) ביקור תנחומים בבית משפחתו של סמ"ר אביב לוי הי"ד, שנהרג מירי צלפים בעת פעולה מבצעית על גבול רצועת עזה ביום שישי האחרון.

נועם, דודו של אביב ז"ל סיפר לנשיא על החיבוק החם לו זוכה המשפחה מכל חלקי העם: "העם כולו התגייס לעזרתנו. מחבקים אותנו באופן מוחלט. בבוקר שלמחרת הגיע לפתח הדלת ארגז של לחם וירקות בלי שם השולח. זה עם ישראל".

הנשיא השיב לו שהעם כולו שמע בכאב על האסון, "הילד שלכם הגן על כולנו, כל בטחוננו מבוסס על החיילים הצעירים האלה שנושאים בנטל ההגנה על הארץ שלנו. בזכותם אנחנו מפתחים את המדינה שלנו. זו עוצמתנו וזה כאבנו".

"אני מקווה שאביב יהיה החלל האחרון", אמרה בכאב אמו של אביב ז"ל פרלה: "שאף אמא לא תרגיש את הכאב הזה. שאף אמא לא תשכול את הילד שלה".

הנשיא אמר לבת הזוג של אביב ז״ל שכל העם התרגש לשמוע את הדברים שכתבה על הקשר המיוחד שהיה להם וחיבק אותה בחום.

יעקב האב סיפר לנשיא על קבלת ההודעה האיומה בעת ששהו בחופשה משפחתית בחו"ל ואמר: "אני מבקש לציין במיוחד את הטיפול והיחס החם שקיבלנו ביממה הקשה בחיינו מצוות משרד החוץ והנספח הצבאי באיטליה. הם עשו את עבודתם בעדינות ובצורה מעוררת הערכה".

"אין נחמה לכאבכם", אמר הנשיא ופנה לבני המשפחה המורחבת: "הכאב שלכם, גם שלכם האחים וגם שלכן סבתות יקרות. הנכדים הם הלב שלנו והאובדן קשה מנשוא. אני מקווה ומייחל שתזכו לבשורות טובות ומי ייתן ונזכה להשתתף בשמחות שצפויות לכם. העם כולו מחבק אתכם בשעה הקשה הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר