סבל ממחלת ריאות

האב השכול זעק בבכי: "יהונתן, היית הרבי שלי"

הקהילה החרדית באופקים ליוותה היום אחר הצהריים בהמוניה את הילד יהונתן זוארץ בן השש, שנמצא הבוקר ללא רוח חיים בביתו • בשנותיו הקצרות סבל "הילד הצדיק" בריאותיו (דיין האמת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

יהונתן זוארץ בן השש, מאופקים, הובא היום (שני) למנוחות בהשתתפות קהל רב מקהילתו. הבוקר לא התעורר יהונתן הקטן, והוא נמצא במיטתו על ידי בני משפחתו כשהוא ללא רוח חיים.

בשנות חייו הקצרות סבל הילד בריאותיו, ונאלץ להתמודד עם קשיי נשימה ומכאובים אחרים כתוצאה מכך, אך הפליא את כל מכריו בשאיפותיו, במידותיו וביראת השמים שלו.

אחד מקרובי המשפחה מתאר ל"כיכר השבת", כיצד יהונתן ז"ל, שסיים אך לאחרונה את המכינה בדרכו לעלות לכיתה א', התפלל תמיד בדביקות בסידור שקיבל ב'מכינה', ו"אפילו אתמול, במהלך תשעה באב, הוא בירך את כל ברכת המזון במשך שעה, תוך שהוא מתקשה בכך מאוד".

בהלוויתו הכואבת ורבת המשתתפים היום, ספדו לו רב העיר הגרי"י פינקוס, מו"צ הקהילה הגר"י טשזנר, בני משפחתו והצוות החינוכי בתלמוד התורה 'חניכי הישיבות' בו למד.

אביו השכול זעק בכאב ובבכי רב: "יהונתן, אתה היית הרבי שלי". מנהל הת"ת, הרב קמחי, סיפר על וויכוח שאירע בין ה'מלמדים' של כיתה א, אצל מי ילמד יהונתן בשנה הבאה, ועל כך שהמלמד שנבחר לבסוף אמר אז בשמחה "אני זכיתי בו".

יצוין, כי קצין חקירות המשטרה ביקש את ניתוח גופתו של הילד, וגופתו כבר הועברה למכון הפתולוגי באבו כביר, אך לבסוף הצליחו אנשי זק"א להשיג וויתור על הנתיחה, בשל העובדה כי כמובן אין חשד לפלילים בטרגדיה כואבת זו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר