צפו בתיעוד

הסרטון חשף: המשקיף הזר ביצע 'פשע שנאה'

סרטון אבטחה מביתו של תושב ערבי בחברון תיעד משקיף זר מבצע 'פשע שנאה' ומנקב צמיגים של תושב יהודי בישוב. כשהתיעוד הגיע לידי המשטרה המשקיף ברח מהארץ (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה )

אלעד פס, תושב חברון, התלונן כי לפני שנה צמיגי רכבו נוקבו מספר פעמים אך חקירת המשטרה לא העלתה דבר. בשלב מסוים החליטו השוטרים לבדוק את מצלמות האבטחה בביתו של הערבי השכן ולתדהמתם הסתבר כי מי שנראה עומד סמוך למכונית ואף מתכופף כלפי מטה הוא אחד מהמשקיפים הזרים שיחד עם משקיפה נוספת, מבצעים פשע שנאה ואף בודקים שאין מכוניות ואנשים שחולפים על פניהם.

השוואת הצילומים לממצאים בשטח גילתה גם כי לאחר שהמשקיף הזר שב ובודק אם הצמיג נוקב ואף עוזב את המקום התגלה התקר.

לדברי עו"ד איתמר בן גביר, משטרת חברון ביקשה לאתר את המשקיף הזר שמתועד סביב הרכב אלא שבמהלך החקירה זומן האחראי על המשקיפים הזרים וזה הבטיח לבדוק את זהותו של מי שנראה בסרטון ולחזור תוך שבוע: באותו השבוע ברח המשקיף הזר המתועד בסרטון מהארץ.

פס פנה למשטרת חברון באמצעות עו"ד איתמר בן גביר, שדרש את הסרטונים. בתחילה המשטרה סירבה לאפשר זאת, אך לאחר שבן גביר הודיע כי הוא מתכוון לעתור לבית המשפט ולאחר שלאחרונה פורסמו תמונות שבהם מתועד משקיף זר נוסף כאשר הוא מכה ילד תושב היישוב היהודי הסכימו במשטרת חברון לאפשר את העתק הסרטון.

עו"ד בן גביר אומר הערב כי בכוונת מרשו לנקוט בהליכים גם נגד המשקיפים הזרים וגם נגד משרד החוץ שמאריך כל פעם מחדש את נוכחות המשקיפים הזרים. לדבריו: "לא ייתכן שמשרד החוץ מאפשר לאנשים שלא רק כותבים דוחות מסולפים ופוגעניים בישראל לשהות בחברון אלא שאותם משקיפים זרים מבצעים פשעי שנאה נגד מתיישבים ודם היהודים בחברון שוב הופך להפקר, לא נשלים עם תופעה זו, והגיע הזמן שממשלת ישראל תחליט על סילוק אותם משקיפים זרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר