כפר קאסם

לעיני המצלמות: כך נרצח רביע פריג'. צפו

רביע פריג' נרצח לפני מספר חודשים, וזה לאחר שבשנים האחרונות שלושת אחיו נרצחו. מצלמות המוצבות במרכז כפר קאסם תיעודו את הרצח המזעזע שבוצע באמצע היום (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Ynet)

לפני מספר חודשים, באמצע היום, נרצח רביע פריג' בכפר קאסם. החשוד ברצח הוא בד אל-קאדר עיסא. הבוקר (שלישי) נחשף תיעוד מצלמת האבטחה המתעדת את רגע הרצח. יצוין כי שלושת אחיו של פריג' נרצחו בשנים האחרונות.

מהמשטרה נמסר בתגובה לאתר Ynet שחשפו את התיעוד: "מחומר החקירה עלה שהחל סכסוך בין פריג', (29) תושב כפר קאסם, לבין עבד אל-קאדר עיסא, המכונה "עבודי", (30) מכפר קאסם. על פי החשד, עבודי יחד עם שני אחיו, מוצטפא עיסא (32) ומוחמד עיסא (38), וכן בן דודם כראמה עיסא (39), המתינו לפריג' בצהרי יום הרצח (17.3) ברחוב סולטאני בעיר, וכאשר חלף במקום עם רכבו ירה לעברו עבודי כמה יריות שפגעו בפלג גופו העליון. פריג' נהרג כתוצאה מהירי והארבעה עזבו את המקום.

"בניתוח מצלמות אבטחה שנעשה באיזור הזירה, נצפה עבודי קטוע הרגל כשהוא עומד על קביו, סמוך למדרכה ברחוב סולטאני, כשלידו נמצאים שלושת החשודים הנוספים. כאשר הבין עבודי כי פריג' נוסע לכיוונם, שלף אקדח שהיה ברשותו, דרך אותו ונע במהירות על קביו לעבר הכביש תוך שהוא יורה באקדח לעבר רכבו של פריג'.

"מיד לאחר הרצח החלה המשטרה במצוד מבצעי, מודיעיני וטכנולוגי אחרי ארבעת החשודים. "ב-29.3 התקבל מידע לפיו החשודים מסתתרים בבית במחנה הפליטים בלאטה בשכם. כוח משולב של היחידה המרכזית יחד עם כוחות משטרה מיוחדים פשטו על הבית ועצרו שלושה מהחשודים, שני אחיו של עבודי ובן דודם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר