סקר חדש

ללא 'יהדות התורה', לסרי מנצח בעיר אשדוד

בזמן שבחסידות גור ממשיכים להוביל קו תקיף בתוך 'יהדות התורה', נגד ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, נראה כי לסרי מוביל גם ללא תמיכתם. כך עולה מסקר חדש שנערך בעיר (מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יחיאל לסרי (צילום: פלאש 90)

סקר שפורסם בעיר אשדוד מגלה כי ראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי הוא המועמד המוביל לראשות העיר עם 27.9% אחוזי תמיכה, וזה ללא תמיכת 'יהדות התורה'.

כזכור, כפי שפורסם ב"כיכר השבת", בעוד בחסידות גור יצאו למאבק חסר פשרות בראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, הרי שמתברר כי בכירים באגודת ישראל הנמנים עם חסידות בעלזא וויז'ניץ בוחרים לתת גיבוי שקט לראש העיר יחיאל לסרי ולא להצטרף למאבקים שמנסה להוביל חסידות גור - הקהילה החרדית הגדולה בעיר.

כאמור, סקר המקומון 'אשדוד נט' מגלה כי ד"ר יחיאל לסרי הוא המועמד המוביל כרגע לראשות העיר עם 27.9% אחוזי תמיכה.

על פי הסקר שנערך עם 16,500 מצביעים, הבא אחרי לסרי הוא שמעון כצלנסון עם 24.5%, אלי לחמני עם 14.4% והלן גלבר 8.9%. לפי הערכה מדובר ב-11% מכלל המצביעים.

הסקר לא משקף את עמדת יהדות התורה. עם זאת, ההערכה היא כי בסופו של יום כל הפלגים החרדים בעיר יתמכו בראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי.

יצוין כי המפלגה החרדית היחידה שכבר הודיעה על תמיכה בלסרי היא מפלגת ש"ס, שכזכור יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הודיע על תמיכתו בראש העיר המכהן לקדנציה נוספת.

בשבוע שעבר המועמד שמעון כצנלסון השיק קמפיין המדיף הסתה נגד הציבור החרדי. לטענתו, במידה וראש העיר הנוכחי ד"ר יחיאל לסרי ייבחר בשלישית - אשדוד תיהפך לבני ברק.

"האם אנו הולכים לכיוון האפלה, אם אנחנו הולכים לכיוון של חרדיזציה, אם אנחנו הולכים לכיוון של בני ברק, או שאנחנו משנים את זה והולכים לעיר פתוחה, עיר שכולם רוצים לחיות בה, עיר של צעירים, עיר שאנחנו רוצים להיות גאים בה. זה מה שאני מציע שכל אחד מכם יבחר ב-30 באוקטובר", הבהיר כצנלסון בסרטון הבחירות שלו שפורסם בדף הפייסבוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר