בסוף זה קרה

נתניהו הודיע: תומך בשר זאב אלקין לראשות העיר ירושלים

חיזוק לאלקין: חודש וחצי לאחר שהשר זאב אלקין הודיע על התמודדותו לראשות העיר ירושלים - הוא זוכה לתמיכת מנהיג מפלגתו - רה"מ בנימין נתניהו. "ירושלים קרובה ללבו" (מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נתניהו ואלקין. ארכיון (צילום: Miriam Alster/Flash90)

הבחירות בירושלים: חודש וחצי לאחר שהשר זאב אלקין הודיע על התמודדותו לראשות העיר ירושלים, מודיע היום (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו על תמיכתו באלקין בבחירות לראשות העיר.

בהודעה שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, כתב נתניהו: "אני תומך בשר זאב אלקין לראשות העיר ירושלים. כח"כ, כשר ובמיוחד כשר ירושלים ומורשת, פעל השר אלקין רבות למען בירתנו והוכיח שהיא קרובה לליבו ויקרה לו מאוד. אני מאחל לו הצלחה רבה".

תמיכת נתניהו מהווה חיזוק משמעותי למועמדותו של השר אלקין, שכן בסיעה המקומית ירושלמית החליטו שלא להתערב ולהמליץ על מועמד לראשות העיר, מה שהביא את אלקין להקמת סיעה חדשה ולהתמודדות ללא תקציב הבחירות של 'הליכוד'.

אלקין אמר בתגובה להודעת נתניהו: "אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון והתמיכה במועמדות שלי לראשות העיר ירושלים. שנים רבות עבדתי לצידו של ראש הממשלה בצמתים חשובים בפוליטיקה הישראלית ועשינו הרבה דברים ביחד. אין לי ספק, שכראש העיר ירושלים, יחד עם ראש הממשלה, נמשיך לעבוד יד ביד ונעשה את ירושלים חזקה יותר".

סרטון התגובה של אלקין (צילום: מטה אלקין)

כזכור, לפני כחודש התייחס יו"ר הקואליציה לשעבר ח"כ דוד ביטן לבחירות בירושלים ואמר: "לא חשוב מה יחליט נתניהו, השר זאב אלקין יהיה ראש העיר ירושלים. תרשמו". ביטן התייחס להתלבטות של נתניהו בהודעה הרשמית ואמר: "הסיבה שנתניהו לא תומך באלקין היא בגלל התנגדות סניף הליכוד בירושלים. עם זאת אין סיכוי שאלקין לא יבחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר