הקרב בירושלים

ברקוביץ בעקבות הכרזת דייטש: "המשחק הוא בין הציוני לחרדי"

בבוקר שאחרי הכרזת יוסי דייטש על התמודדותו לראשות העיר ירושלים, המועמד החילוני עופר ברקוביץ ומר כי דייטש "מייצג אינטרס מגזרי חרדי בלבד" וקורא להתאחד סביבו • צפו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

בבוקר שלאחר הכרזת יוסי דייטש על התמודדותו לראשות העיר ירושלים, נראה כי המרוץ בבירה נכנס לסחרור של ממש. המועמד החילוני עופר ברקוביץ' טוען כי דייטש מייצג רק את האינטרס החרדי וקורא לחילונים להתאחד סביבו.

"היום ברור כי תושבי ירושלים יידרשו לבחור בין עופר ברקוביץ המועמד הציוני הממלכתי המוביל לבין מועמד המייצג אינטרס מגזרי חרדי בלבד", אומר ברקוביץ.

לדבריו, "הודעתו של יוסי דייטש מפזרת את הערפל לציבור הירושלמי והפכה את מועמדות אלקין וליאון ללא רלוונטית. כעת ברור לכולם כי עופר ברקוביץ נותר המועמד היחיד, המייצג את הרוב הציוני והציוני דתי בעיר.

"ברקוביץ הוא המועמד היחיד שיידע לעבוד עם כלל המגזרים בעיר אל מול דייטש המייצג את אינטרס המגזר החרדי בלבד ומול ליאון ואלקין אשר מנסים נואשות לסגור דיל פוליטי עם המפלגות החרדיות, על גבם של הציבור הציוני והציוני דתי מבלי להסס לרמוס את האינטרס שלהם".

"כעת נגמרו המשחקים! נגמרו הדילים והקומבינות!", הוא מוסיף, "אסור להמשיך ולהמר על עתידה של ירושלים. אנו קוראים ליוסי חביליו, אבי סלמן ורחל עזריה להתאחד סביב מועמדותו של עופר ברקוביץ - היחיד שיכול לשמור על ירושלים כעיר הבירה של כלל ישראל. יחד נייצג את ירושלים כולה וכלל תושביה. יחד נשמור על ירושלים של כולנו - אחרת היא פשוט לא תהיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר