הלידה שהסתבכה

הבעל הנרגש מתאר: "יצאנו מאפילה לאור גדול"

ידידיה מתקשה לעכל את הנס הגדול שאירע עם אשתו: רק לפני שבוע היא פרפרה בין חיים למוות, בעקבות סיבוך שחל לאחר לידת בנם השביעי; היום, לאחר הברית, הוא מתאר את הנס • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דבריו של הבעל הנרגש (צילום: בית החולים לניאדו)

האישה החרדית מרחובות שאושפזה לפני כשבוע במצב אנוש בעקבות סיבוך שחל במצבה לאחר לידה, יצאה מכלל סכנה, והיום (רביעי) אף נחגג בשמחה אירוע ברית המילה לרך הנולד.

• אם לשבעה במצב אנוש בעקבות סיבוך בלידה

גיטל שנקולבסקי (33), תושבת רחובות ואם לשבעה ילדים, בת 33, הובהלה כזכור לחדר ניתוח בבית החולים לניאדו בנתניה, כשהיא מורדמת ומונשמת, והציבור נקרא להרבות עבורה בתפילות ובתחנונים.

כעת, לאחר שכאמור החשש לחייה הוסר, מתייצב הבעל מול המצלמות, ומתאר את גודל הנס שאירע עם אשתו, שאך בקושי הוא מעכל שהיא בחיים בבריאות די איתנה.

"לי קוראים ידידיה שנקולבסקי", פותח הבעל את תיאור המקרה, "אבל סביר להניח שאתם מכירים יותר את השם של אשתי, שכל עם ישראל התפלל עליה, גיטל בת חיינא".

לדבריו, "לפני שמונה ימים נכנסנו, כזוג רגיל ללידה רגילה, בצורה פשוטה, לבית החולים לניאדו, ואני רוצה לספר לכם בכמה מלים את הסיפור שחווינו: מדובר ברוך השם בלידה שביעית. כל הלידות הקודמות היו בסדר, ונולדו ילדים בריאים, חמישה בנים ואחר כך בת".

תינוק, רגעים לאחר לידתו. אילוסטרציה (צילום: Kobi Gideon / Flash90)

כשעיניו נעצמות מדי פעם, ממשיך ידידיה ומספר בהתרגשות: "רצתה וסובבה ההשגחה, שלאחר הלידה - שהיתה בצורה נפלאה עם מיילדת מוצלחת והכל בסדר - אשתי נקלעה שלא באשמת הצוות למצב רפואי סבוך, ונאלצו לאשפז אותה בטיפול נמרץ לסדרת ניתוחים".

"עברו עלינו ימים לא פשוטים. עם ישראל כולו התפלל, מאות ספרי תהלים נאמרו עליה, ורצינו קודם כל להגיד לכולם תודה על זה, וכן להודות לבית החולים בו אשתי עדיין מאושפזת".

הרב שנקולבסקי מוסיף ל'כיכר השבת', כי למזלם, שמה של אשתו עלה גם בפיהם של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, שהעתירו לרפואתה.

ובמילותיו שלו, מסכם האברך מרחובות: "עברנו תקופה לא פשוטה, יצאנו מאפילה לאור גדול, לשפע של אור - והכל בזכות התפילות של עם ישראל".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר