המערב הפרוע זה כאן: בחורף הקרוב כולנו נהפוך לקאוגירל

פאשניסטות יקרות, התעוררו מתרדמת הקיץ שלכן, רשתות האופנה כבר החלו להציג את קולקציית סתיו-חורף 2018/19 ויש שם לא מעט טרנדים הזויים - ואחד ששווה לאמץ: מגפי בוקרים ארוכים וקצרים (אופנה)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
שומעות את פרסות הסוסים? (צילום: shutterstock)

אתן שואלות, מהו בּוֹקֵר בעברית, ובלעז - ובשמו המוכר יותר - קאובוי? שאלה מצוינת. בוקר הוא, כלשונו, אדם האמון על טיפול בבקר וסוסים בחוות ושטחי מרעה בעיקר בצפון ודרום אמריקה.

הסגנון המאפיין את הבוקרים החל לחלחל לתודעה שלנו באטיות אך בבטחה כבר לפני מספר עונות, וכולל, בין היתר: כובעים רחבי שוליים, חולצות משובצות, המוני פרנזים, עורות וזמש, חגורות מלאות באמירה וכמובן, הסיבה לשמה התכנסנו כאן היום: מגפיים מאסיביים, בעלי פרונט בצורה של שפיץ מלבני, בשלל אורכים. לכל זאת תוסיפו אטיטיוד מלא ביטחון ועוצמה וקיבלתם קסם שקשה לעמוד בפניו.

קצת היסטוריה: זוגות המגפיים הראשונים יוצרו לראשונה במהלך מלחמת האזרחים בארצות הברית באמצע המאה ה-19 ויועדו להגנה על רגלו של הבוקר ברוכבו על הסוסים ושמירה מאיתני הטבע.

האובססיה שלנו לטרנד התחילה בכלל כבדיחה. טובה מאד, יש לומר. נתקלנו בכמה בלוגריות משפיעות נועלות מגפי בוקרים, לעתים כאלה סולידיים ועדינים ולעתים מגפי בוקרים בדיוק כמו שאתן מדמיינות, עם כל הגסות, החספוס והבוץ הדבוק בהם. כמו כל טרנד לא שגרתי שנכנס לחיינו, די מהר התחלנו להתרגל לרעיון וחיש קל התפנתה לנו פינה חמה בלב רק עבורו.

אז קבלו בתשואות את הזוגות המועדפים עלינו, הנמצאים במקום גבוה ברשימת הוויש ליסט שלנו לעונה הקרה:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית