קידוש השם

הקומיקאי החרדי ל'פוקס': "עובד בטלויזיה, ואין לי טלויזיה"

אשלי בלייקר, יהודי שומר תורה ומצוות שהופעות הסטנד-אפ שלו צברו פרסום רב בבריטניה ובעולם, התראיין לרשת החדשות "פוקס ניוז", סיפר על חייו ויצר קידוש ה' (חרדים)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אשלי בלייקר עם בנו (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

אשלי בלייקר הוא קומיקאי ויוצר תוכן חרדי המתגורר בבריטניה, שהופעותיו מושכות קהל רב ברחבי הממלכה ואף בעולם. בשעות הפנאי, יוצר בלייקר תוכן עבור רשתות טלויזיה ורדיו במדינה ואף מנחה חלק מהן.

בראיון מיוחד שהעניק הקומיקאי לרשת 'פוקס ניוז' המפורסמת, הוא סיפר כי גדל בבית מסורתי. "היינו הולכים לבית הכנסת בשבתות ולאחר מכן לקניון", הוא מספר ומוסיף כי לאחר שנשא את אשתו, התיידד עם רב בבית כנסת אורתודוקסי בלונדון, שבו לא היה צריך לשלם דמי חברות.

"היום אני שומר מצוות באופן מלא", סיפר בלייקר כשהוא מוסיף כי ששת ילדיו הולכים למוסדות חינוך חרדים, שם אסור להורים להחזיק בטלויזיה. הוא מוסיף, "אני חושב שאני האדם היחיד שעובד בטלויזיה, ואין לי טלויזיה".

מתוך מופע הסטנד אפ של בלייקר

"מה שמעניין, שהייתי צריך להפוך לחרדי כדי שתהיה לי זהות שאוכל לעסוק בה כקומיקאי", סיפר בלייקר. לדבריו, "זו לא הסיבה לכך שאני שומר תורה ומצוות, אבל לולא הצעד הזה לא הייתי כאן". בלייקר עוסק רבות בחייו של שומר תורה ומצוות, גם בהופעות סטנד-אפ ברחבי העולם, בהן משתתפים בעיקר לא יהודים.

"כמובן שהיו קשיים רבים במהלך השנים, בעיקר כשלא הסכמתי לעבוד בשבת, אבל כשיש לך עקרונות ואתה דבק באמונתך, אנשים מעריכים אותך", סיכם הקומיקאי החרדי.

מודעה להופעה של בלייקר (צילום מסך מתוך פייסבוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר