מהלך מפתיע

"הפלג הירושלמי" יתמוך באישה לראשות העיר בית שמש?

המשא ומתן התקוע בין דגל התורה למשה אבוטבול גורם לרבני העיר לנסות ולהתערב בבחירות. במקביל, הפלג הירושלמי שוקל לתמוך בעליזה בלוך לראשות העיר - כך לפי בכיר במפלגה (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מייסד הפלג הירושלמי, הגר"ש אוירבך זצוק"ל (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)

ב"פלג" מגששים - תמיכה בעליזה בלוך בבית שמש: המשא ומתן התקוע בין דגל התורה לראש העיר משה אבוטבול, הביא את רבני העיר לכתוב מכתב לחברי הכנסת של דגל התורה, בו הם דורשים כי לאור חוסר ההתקדמות במשא ומתן, תחזור השאלה האם דגל צריכה להריץ מועמד לראשות העיר לגדולי ישראל.

כזכור, לפני כשלושה חודשים נמנעו גדולי ישראל מלתת אור ירוק לדגל התורה להריץ מועמד, טרם שתמוצה אופציית המשא ומתן עם אבוטבול. בשבוע שעבר התקיימה ישיבה משמעותית של נציגי דגלה"ת המקומיים עם חברי הכנסת.

יו"ר המפלגה, ח"כ משה גפני, טען שעל דגל להתמודד לראשות העיר, אך בשל חוסר יכולת להכריע מי מבין נציגי דגל יתמודד – מחזיק תיק הנדסה משה מונטג או סגר"ע שמואל גרינברג, לא התקבלה כל החלטה בישיבה.

נראה כי חוסר יכולת ההכרעה הפנימית, היא זו שתעמוד בעוכרי דגל התורה בבוא יום הבחירות. בינתיים, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", בעוד דגל התורה זוממת על שליטה במועצה הדתית בקדנציה הבאה, נציגה במועצה התפטר מתפקידו. אומנם הרקע להתפטרות מקצועי, מחלוקת עם החשב שהוצמד למועצה הדתית, אך בדגל התורה דרשו מהנציג לחזור בו מהתפטרותו, בשל איבוד אי הכוח היחיד של המפלגה במועצה הדתית, אך עד כה ללא הצלחה.

בתוך כך, בעיתון 'בקהילה' דווח הבוקר (חמישי) כי ראש העיר בית שמש משה אבוטבול זכה השבוע לתמיכה ממפלגת 'בני תורה' (עץ). במעמד הכנסת ספר תורה שנערך בעיר, פגש אבוטבול את הרב יוסף פטרוב, ממנהיגי המפלגה, ושוחח עמו דקות ארוכות. תמליל השיחה כפי שפורסם ב'בקהילה':

פטרוב: "אתה יודע שהראש ישיבה דיבר עליך דברים מאוד גדולים, שאתה עוזר לכולם לכל הקהלים".

אבוטבול: לא ידעתי

פטרוב: אתה מתכונן להמשיך?

אבוטבול: ודאי

פטרוב, "אנחנו יושבים עם אנשים שלכם..."

גורם במפלגה אומר עם זאת כי קיים סיכוי להתמודדות עצמאית למועצת העיר. בנוסף אמר כי למרות החיבוקים עם אבוטבול שום דבר לא סגור וכי במפלגה מגששים מה יהיה עם המועמדת עליזה בלוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר