נופפו בסכין

הבלשים התחפשו לחרדים ותפסו שודדים מסוכנים

כמה שודדים שהטילו את חיתתם על תושבי שכונת סנהדריה בירושלים, נתפסו לאחרונה 'על חם' כשהם מנסים לשדוד עובר אורח נוסף, תחת איומי סכינים. הם חשודים בארבעה מקרים נוספים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בית המשפט האריך אמש (רביעי) את מעצרם של שני קטינים שביצעו חמישה מעשי שוד בשכונת סנהדריה בירושלים, עד למועד הגשת כתב האישום נגדם.

הנערים הצליחו להוציא את כספם של האזרחים התמימים שנשדדו ברחובות השכונה החרדית, תחת איומים בדקירות, באמצעות סכינים בהן נופפו.

חקירת המשטרה החלה בעקבות מספר דיווחים שהתקבלו במהלך התקופה האחרונה, אודות מקרי שוד שהתרחשו באזור שכונת סנהדריה, במהלכם שני חשודים שדדו כספם של אזרחים תמימים באיומי סכין כאמור.

לפני שבוע ערכו בלשי המשטרה פעילות סמויה, שנרקמה במשך מספר ימים, במהלכה הם נטמעו בקרב הציבור במקום בכך שהתחפשו לחרדים, ואכן שני החשודים, בני 16, נתפסו 'על חם' ונעצרו, בעת שניסו לשדוד אדם שעבר במקום.

שלוש סכינים נתפסו ברשות השודדים הצעירים, במהלך החיפוש שנערך על גופם לאחר המעצר. בהמשך הם הובאו לחקירה במשטרה, ומעצרם הוארך על ידי בית המשפט.

שכונת סנהדריה. אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

עם התקדמות חקירת המשטרה, איתרו החוקרים את זהותם של שני חשודים נוספים במקרי השוד, כבני 15-16, ואמש כאמור הוחלט על הארכת מעצרם של החשודים העיקריים, לאחר שהמשטרה הגישה נגדם הצהרת תובע. מעצרם של שני החשודים הנוספים, השוהים כעת במעצרי בית, יוארך ככל הנראה במהלך הימים הקרובים.

מדוברות המשטרה (ירושלים) נמסר: "הפעילות הסמויה ותוצאותיה, הינם פועל יוצא של מערך מודיעיני ממוקד וניתוח תא השטח בו מבוצעות העבירות. כחלק מתפקידנו הרבים, אנו יודעים לפעול בחכמה ובתחכום, על מנת להגיע לחשודים ולהביאם לדין בגין מעשיהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר