השריפה בבית ישראל

בני המשפחה מספרים: הבחור נהג בגבורה

בני משפחתו של הבחור שנפצע באורח קשה בשריפה הלילה בשכונת בית ישראל מספרים על מאורעות השריפה ועל גבורתו של הבחור שנכנס אל הדירה כדי להציל את הקשישה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

השריפה המזעזעת השבוע בשכונת בית ישראל בירושלים, לא יורדת מסדר היום: ממידע חדש שהגיע לידי "כיכר השבת", בשיחה עם בני המשפחה, עולה תמונה של גבורה ללא גבולות, שהסתיימה בתקרית קשה.

גברת חנה, המתגוררת בדירה בשכונת בית ישראל, הינה קשישה המשמשת מזה כשנים בתפקיד טבחית בישיבת 'מיר'. בשנים האחרונות ממעטת להגיע לישיבה. הנהלת הישיבה הורתה ל-י. בחור מבוגר הלומד בישיבה למעלה מעשור ומתגורר בסמוך לביתה להשגיח ולדאוג לצרכיה.

אחיו של י. שוחח עם "כיכר השבת" וסיפר את השתלשלות האירועים: בליל רביעי האחרון בשעה ארבע לפנות בוקר, נשמעו צעקות על שריפה שמשתוללת בדירתה של גברת חנה, ששהתה באותה עת בתוך הבית יחד עם נכדתה.

י. שנוהג לקום לתפילה מוקדם, קפץ ממיטתו מיד כשהחלה השריפה, ניגש לדירת האישה המבוגרת, פרץ את הדלת. תחילה פגשה בנכדתה של הקשישה: "תצאי, או ש(חלילה)תמותי". מילים אלו נאמרו בצעקות ובהיסטריה בניסיון להציל את לפחות את הנכדה הצעירה, שאכן יצאה מהבית וניצלה.

דבריו של מפקד הכיבוי

אחיו של י, אומר ל"כיכר השבת": משמועות שהופצו בשוגג ניתן היה להבין, כי הנכדה המבוהלת חשבה כי מדובר חלילה בהצתה מכוונת, אבל לא כך, מדובר בקצר במקרר שהוביל להתלקחות האש", מספר האח.

בנוסף, ל"כיכר השבת" נודע, כי השניים: י. וגברת חנה מאושפזים באותו החדר בבית החולים אסף הרופא במצב קשה אך יציב. לדברי הרופאים הם יצאו מכלל סכנה.

האח מעיד עוד: "מדבר בבחור מסור שדואג יום יום לצרכי האישה המבוגרת, כעת, כמעט הקריב את נפשו למענה" .לדבריו, "חלילה מלומר כי הייתה כאן הצתה עצמית, דבר אשר נכתב מחצאי שמועות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר