צפו בתיעוד

כוחות הביטחון פעלו הלילה בכפר ממנו הגיע המחבל לאדם

בעקבות הפיגוע הרצחני, בו נרצח ביישוב אדם יותם עובדיה הי"ד ערכו כוחות הביטחון בלילה פעילות ביטחונית נרחבת בכפר קובר ממנו הגיע המחבל. מכפר זה הגיע גם רוצח משפחת סלומון (ביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

בעקבות הפיגוע שאירע אמש (חמישי) ביישוב אדם בו נרצח יותם עובדיה הי"ד ונפצעו שני אזרחים נוספים, פעלו הלילה כוחות צה״ל מהחטיבה המרחבית "בנימין" בשיתוף שב"כ ומג״ב במרחב הכפר כובר ממנו יצא המחבל. במהלך הלילה נכנסו כוחות הביטחון לפעילות נרחבת בכפר, במסגרתה תחקרו את בני משפחת המחבל, והוחרמו היתרים של המשפחה. כמו כן, התבצע מיפוי של בית המחבל לפני הריסתו ונלקחו לתחקור ארבעה פלסטינים.

במסגרת הערכת המצב שהתקיימה אמש, מבצעים הכוחות כתר על הכפר ואף בוצעה חסימה של אחד הצירים המובילים לכפר. כמו כן, הוחלט כי כניסת פועלים מהכפר לעבודות ביישובים בגזרה לא תתאפשר במהלך היום.

במהלך הפעילות התפתחו הפרות סדר אלימות בהשתתפות כ-150 פלסטינים אשר השליכו סלעים ובקבוקי תבערה והבעירו צמיגים לעבר הכוחות, אשר הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. אין נפגעים.

לאורך הלילה הושלמו הסריקות בישוב אדם. לנוכח האירוע כוחות צה״ל מתגברים את ההגנה על הישובים. "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול ימים כלילות להגנת התושבים במרחב", נמסר מדובר צה"ל.

שרת המשפטים איילת שקד מסרה כי "‏הפיגוע הרצחני אתמול ביישוב אדם לא יכול להישאר ללא תגובה. התשובה לפגיעה ביישוב היא חיזוק היישוב. יש לאשר את 1093 יח"ד שמוכנות לדיון להפקדה. הרצח, שלווה גם הוא בהסתה ברשת, ממחיש את חשיבות הניתור וההסרה של תכני הטרור. שולחת תנחומים למשפחתו של יותם עובדיה ואיחולי החלמה מהירה לפצועים".

הלווייתו של יותם עובדיה הי"ד בן ה-31, תצא היום בשעה 13.00 מבית ההספדים הספרדי בגבעת שאול ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר