קשירת קשר

הצתת המלונית בירושלים: נעצר חשוד נוסף

המשטרה עצרה חשוד שני בהצתת המלונית ברחוב הנביאים בירושלים, הצתה שהביאה לפציעתם הקשה של ארבעה בני משפחה, שנמצאים עדיין במצב קשה בבית החולים (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חקירת המשטרה שנפתחה בליל שישי בעקבות חשד להצתת בניין המשמש כמלונית במרכז ירושלים כשארבעה בני משפחה נפצעו במהלכה באורח קשה, נמשכת לאחר במהלכה נעצר חשוד בהצתה.

המשטרה המשיכה במאמצים נרחבים לאורך כל סוף השבוע והביאה לאיתור זהותו ומעצרו הבוקר של חשוד נוסף בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע.

החשוד בן 22, ממזרח ירושלים, הובא לחקירה במשטרה, ובהמשך היום יובא בפני בית המשפט להארכת מעצרו.

כזכור, שני הורים וילדיהם נפצעו באורח קשה בלהבות האדירות שפרצו במלונית. במוצאי שבת נמסר מבית החולים שערי צדק כי חל שפור קל במצב של האם ושני ילדיה שעדין מורדמים ומונשמים ביחידות לטפול נמרץ. אב המשפחה שנפצע באורח אנוש ועבר ליחידת הכוויות בתל השומר.

סבתם של המשפחה שנלכדה בלהבות במלונית ברחוב הנביאים בירושלים בליל שישי שהתה באומן לכבוד ט"ו באב. עם היוודע לה הבשורה המרה על פציעתם הקשה של בני משפחתה תושבי פתח תקווה, היא איבדה את הכרתה. אנשי איחוד הצלה באומן טיפלו בה.

מבדיקה של מחלקת הגנה מאש בכבאות והצלה מחוז ירושלים, עולה כי המלונית בה נלכדו בני המשפחה ודיירים רבים נוספים, פעלה ללא אישור כבאות והצלה על פי חוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר