הוארך מעצרו

משפחתו החרדית של דורס הילד בתל אביב: "נלמד משניות לעילוי נשמתו"

התקבל ערעור המשטרה על שחרורו של תושב שכונת הר נוף שדרס למוות בסוף השבוע האחרון את הנער אילון שלו-אמסלם בתל אביב • "הוא עובר יסורי גיהנום", סיפר פרקליטו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בר זכאי בבית המשפט, היום (צילום: Flash90)

בית המשפט בתל אביב האריך עד ליום שלישי את מעצרו של אלי בר זכאי משכונת הר נוף בירושלים, שדרס למוות ביום חמישי בלילה את הנער אילון שלו-אמסלם בתל אביב.

במהלך הדיון, שנערך בערעור שהגישה המשטרה נגד השחרור עליו הוחלט מוקדם יותר, הדגיש נציג המשטרה כי נשקפת מסוכנות מצד החשוד.

"המסוכנות נובעת מחומרת המעשה וחשש שהוא ישבש את החקירה", הסביר התובע, ושכנע כאמור את השופט.

בתוך כך, משפחתו החרדית של הנהג אמרה היום, כי "כיהודים מאמינים, אנחנו דואגים לנשמתו הטהורה של אילון היקר והחלטנו להקים עמותת חסד על שמו ולרפואת הפצוע. העמותה תעזור לנזקקים בתחומים שונים ותדאג ללימוד משניות לעילוי נשמתו".

חובש מד"א מתאר את התאונה הקטלנית (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

פרקליטו של הנהג, עו"ד איילון אורון, טען בפני השופטים : "המשטרה באה שלא בניקיון כפיים. הם קיבלו עיכוב ביצוע, ולא הודיעו לבית למשפט שלא מתכוונים לדון בו. האיש עובר ייסורי גיהנום והוא לא אמור להיענש כרגע".

"מרשי לא היה שיכור, בניגוד לטענת המשטרה, הוסיף הסניגור בראיון ל-ynet. לדבריו, הכביש בו אירעה התאונה הקשה היה רטוב, בעקבות פיצוץ צינור מים. יצוין, כי לפי עיריית תל אביב "לא מוכר פיצוץ צינור במקום".

בבית החולים דנה לילדים ב'איכילוב', עדיין מאושפז דניאל חכמי, חברו של אילון שנפצע בתאונה, כשהוא סובל משברים בכמה אזורים בגופו. כזכור, גופתו של אילון נמצאה כזכור במרחק רב ממקום התאונה, שלאחריה נטען כי בגופו הגורם לה, נהג הרכב אלי בר זכאי, נמצאו חומרים מסוכנים ואלכוהול.

אילון שלו-אמסלם ז"ל ורכבו של בר זכאי (צילום משפחתי, מתוך ynet / תיעוד מבצעי מד"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר