"אנטישמיות"

השוטרים סגרו את הופעות 'שבת נחמו' לאחר צו ביהמ"ש

פסטיבל מוסיקה יהודית המתקיים זה שנים בהרי הקאטסקילס בניו יורק, ושהיה אמור לארח את גד אלבז ולהקת זושא, נסגר בערב שבת לאחר שלא החזיק באישורים הנדרשים (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
להקת 'זושא' (צילום: יח"צ)

פסטיבל מוסיקה יהודית המתקיים זה שנים בהרי הקאטסקילס באזור שבת נחמו, נסגר בערב שבת על ידי שוטרי משטרת ניו יורק לאחר צו בית המשפט העליון, כך דווח ב'ישיבה וורלד ניוז'.

הרי הקאטסקילס בניו יורק מהווים מוקד משיכה לחלק גדול מיהודי ניו יורק המגיעים לנפוש במקום בקיץ, במסגרת משפחתית או כחלק מאינספור קעמפים המתקיימים באזור מדי שנה, כשהם נהנים מחיק הטבע ושוהים בצריפים או באוהלים.

אך פסטיבל מוסיקה יהודית המתקיים מזה שנים בעיירה ג'פרסונוויל ומיועד לנופשים בסביבות שבת נחמו, נאלץ להתבטל ברגע האחרון.

קמפינג בהרי הקאטסקילס (צילום: שאטרסטוק)

פסטיבל 'דה קמפינג טריפ' פרסם כי יתארחו בו השנה בין היתר גד אלבז, להקת 'זושא', להקת 'המושב' ועוד. המופע היה אמור להתקיים אמש (מוצ"ש), אך ביום שישי הגיעו שוטרים ובידיהם צו בית המשפט העליון המורה על איסור קיום הפסטיבל בעיירה, בשל חוסר תיאום מול הרשות המקומית.

מארגן הפסטיבל, יאן לייפר, טוען כי מדובר ב'אנטישמיות' של השלטונות וכי "מדובר באתגר עבור כלל ישראל", אך המשטרה משיבה, כי הפסטיבל פועל זה שנים ללא היתר, ואף גובה סכומים גדולים על כרטיסים, כך שאין מדובר באירוע בעל זכות קיום מטעמי דת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר