"רוצים חומה"

טראמפ: אם לא תממנו את החומה - אני סוגר את הממשלה

טראמפ מוכר כמי שטען שיחייב את מקסיקו לשלם על חומה בינה לבין ארה"ב, אך כעת הוא מאיים כי אם הדמוקרטים לא יממנו את החומה הוא יפרק את הממשלה (חדשות, בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
הנשיא טראמפ (צילום: shutterstock)

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, טען מאז תחילת כהונתו שיחייב את מקסיקו, המדינה השכנה, לשלם על חומה שתפריד בינה לבין ארה"ב, אך כעת הוא מאיים כי אם לא יקבל תקציב לחומה - יפרק את הממשלה.

בין נושאים שונים הדורשים כרגע את תקציב הממשלה האמריקנית, מצוי גם עניין הקמת החומה, שאותה לקח טראמפ כפרוייקט אישי. "הם - המקסיקנים - לא רוצים את החומה", אמר טראמפ בחודש מאי, "אבל אנחנו נבנה חומה, גם אם נצטרך לסגור את ארצות הברית לתקופה מסויימת".

כעת, נצרך הנשיא לאישור הסיעה הדמוקרטית כדי לאשר את התקציב הדרוש לחומה. בציוץ שפרסם טראמפ בשעות האחרונות, הוא כותב: "אני מוכן לסגור את הממשלה, אם הדמוקרטים לא יצביעו עבור אבטחת הגבולות".

גבול ארה"ב - מקסיקו (צילום: שאטרסטוק)

"עלינו להיפטר מבעיות כמו התמכרות להימורים, ולעבור למדיניות הגירה המבוססת על זכות", צייץ הנשיא, כשבכך הוא מתכוון שממשלתו תאשר רק לאנשים שיסייעו לארצות הברית - להגר אליה. כשאנשים ירצו להגר לארה"ב, ייבדקו נתונים מסויימים כמו שפות או כישורים של המבקש, שעל פיהם תחליט משטרת הגבולות אם לקבל את המהגר.

"אנחנו צריכים שאנשים נהדרים ייכנסו למדינה שלנו", סיים טראמפ את הציוץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר