פיגוע הדקירה באדם

האלמנה משחזרת: "צרחתי שמע ישראל, מה עם הילדים?"‎

"משהו בבטן אמר לי שזה יותם. אמרתי לבן הגדול שאבא הלך ולא יכול לחזור, מתוך שינה הוא צורח 'אבא"'‎ • טל עובדיה, אלמנתו של יותם עובדיה הי"ד שנרצח בפיגוע הרצחני באדם משחזרת (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הלווית יותם עובדיה הי"ד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

טל עובדיה, אלמנתו של יותם עובדיה הי"ד שנרצח בסוף השבוע בפיגוע הרצחני באדם, משחזרת את רגעי האימה: "משהו בבטן אמר לי שזה יותם. אמרתי לבן הגדול שאבא הלך ולא יכול לחזור, מתוך שינה הוא צורח 'אבא"'‎.

בראיון ל'החדשות' מספרת טל: "יותם בדיוק נכנס הביתה, הוא אמר שהוא תכנן לי איזו ארוחה רומנטית והשאיר את המצרכים אצל ההורים כדי שלא אראה - הוא אמר 'אני כבר חוזר, אני רק הולך להביא.

"שמעתי את היריות, אז חשבתי שזה נפצים של ילדים שמשתעשעים כי זה חופש, אז לא התייחסתי. ואז כשצעקו 'מחבל', חשבתי 'איזה מחבל? מה מחבל?'".

טל ממשיכה לשחזר את רגעי האימה: "צאתי כדי לראות מה קרה, אני צועקת: 'יותם יותם', ולא יודעת, משהו בבטן אמר לי יותם, והוא לא ענה לטלפונים".

לדבריה: "חזרתי שוב פעם, עוד פעם הלוך ושוב, והמחבל על הרצפה כבר גמור. לא קלטתי מה קורה, לא התייחסתי לגופה. אז ראיתי את אחד השכנים ואמרתי לו: 'איפה בעלי?'. אז הוא לקח אותי. ראיתי אותו שכוב על הרצפה, עמוס באנשים ובדם וצרחתי שמע ישראל, והילדים, מה יהיה עם הילדים".

על הרגעים הקשים עם הילדים היתומים בבית מספרת טל בבכי: "הבן הגדול אומר לי: 'אמא איפה אבא', לקחתי אותו לחדר, הוא מאוד נבון, ועדיין לא ידעתי מה להגיד. אמרתי לו שאבא הלך והוא לא יכול לחזור. מתוך שינה הוא צורח: 'אבא אבא', אבל במהלך היום הוא מבין לא לשאול עליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר