מכפיל כח

28 חובשים חדשים לאיחוד הצלה בפתח תקווה

28 חובשי רפואת חירום הוכשרו בעיר פתח תקווה - חיזוק ומכפיל כוח לצוותי איחוד הצלה ברחבי העיר

החובשים בסיום הקורס (צילום: יחצ)

‌באולם 'החושן' בפתח תקווה נערך בשבוע שעבר טקס סיום קורס חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף פתח תקווה.

‌כעבור 8 חודשים הגיע לסיומו קורס החובשים אשר הוכשרו בו 28 חובשי רפואת חירום מכל השכונות בעיר פתח תקווה, שיהוו חיזוק ומכפיל כוח לצוותי איחוד הצלה בפתח תקווה מה שיסייע למערך הצלת החיים בשכונת מגוריהם בפתח תקווה והסביבה. לבוגרי הקורס הוקנה כל הידע הנדרש כדי להסמיכם כחובשי רפואת חירום ע"פ דרישות משרד הבריאות החל ממצבי חירום רפואיים, טראומה, החייאה, לידה ועוד. ‌בוגרי הקורס ישבו לצד שולחנות ערוכים בכל טוב לכבוד טקס הסיום והענקת תעודות הוקרה והצטיינות וכן קיבלו ציוד בסיסי שישמש אותם בשלב הראשון בהם יבצעו השתלמויות מעשיות בשטח לצד המתנדבים הוותיקים המקצועיים כאשר בסיום ההשתלמויות ומבחן הפארמדיק יצוידו בתיק החייאה מלא.

תעודה

‌ראש העיר פתח תקווה מר איציק ברוורמן בדבריו בטקס הדגיש בדבריו את הערכתו והוקרתו לחובשים המקצועיים והמסורים, כמה ההתנדבות אינה מובנת מאליה, המציאות היא שיש בחובשים צורך, מדהים לראות את ההשקעה של חניכי הקורס פעמיים בשבוע שעות ארוכות כל מפגש בכדי שתוכלו להתמקצע ולהציל חיים, אין ספק שמגיע לחובשים ולמצטרפים החדשים הערכה ותודה. ממלא מקום ראש העיר ויו"ר אגף החירום והבטחון המתנדב הרב אוריאל בוסו בדבריו בירך על כך שזכתה העיר פתח תקווה בסניף איחוד הצלה פתח תקווה, שהוא אחד הסניפים האיכותיים ביותר בארץ, עוד הוסיף, אגף החירום והבטחון ימשיך לעזור ולסייע ולשתף פעולה עם כל הצרכים הנדרשים תוך כדי הכפלת המענה הרפואי הראשוני והמקצועי בעיר פ"ת.

הרב אוריאל בוסו

‌ מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים אמר בטקס : "לראות אנשים שמקריבים מזמנם להתמקצע כל כך הרבה זמן כדי שיוכלו לעזור אחד לשני אין זה מובן מאליו, כשהמתנדב בדרך להציל תינוק מחוסר הכרה, המתנדב מציל גם משפחה שלמה שמסביב, מתנדבי איחוד הצלה מאז הקמת הארגון טיפלו במעל ל-3 מליון אזרחים בישראל, ואת השינוי המבורך הזה יצרו המתנדבים, מדהים לראות מתנדבים מכל מגזר וגיל מאוחדים במטרה להציל חיים, זה העוצמה והכוח של איחוד הצלה להוות סמל ודוגמא לארגון המוביל בהצלת חיים, הארגון קבע רף גבוה ביחס ובעזרה ובמשפחתיות עם המתנדב, עוד הודה לראש העיר על העזרה לאורך כל השנה, למדריך היקר על ההשקעה וההתמסרות לחניכים, להנהלת הסניף על העמדת סניף לתפארת.

מתנת סיום

‌הפארמדיק הראשי אבי מרכוס: דיבר על החשיבות של המוכנות של כל חובש וחובש לאירוע חירום שתופס את החובשים באמצע השיגרה מהחייאה על תינוק ח"ו וכלה בתאונת דרכים קשה וכו', עוד הרחיב בנושאי הנהלים הארגוניים והמקצועיים תוך שימת לב לכל נהלי היציאה למקרה ונהלי הטיפול במקרה.

מדריך הקורס יעקב מילר סיפר בפני המכובדים על מסירות החניכים לא להחסיר אף מפגש ואת ההשקעה העצומה של החניכים בחומר תוך כדי שבירת שיא מיוחד של כמעט 100% הצלחה במועד א' במבחני האמצע והסוף, וזה הודות גם להקרבת המשפחה פעמיים בשבוע שהחניכים יוכלו להשקיע וללמוד כדי להציל חיים.

ראש הסניף ‌אבי מיארה פ"ת סיכם: ראשית כל אודה להנהלת הארגון על כל העזרה והתמיכה בסניף איחוד הצלה פתח תקווה, בזכות הנהלת הארגון מתפתחת בשנה האחרונה העיר פתח תקווה כמעצמה אמיתית של הצלת חיים וחסד בכל השכונות ברחבי העיר פתח תקווה, תושבי העיר זקוקים לנו ומוקירים על כך תודה למלאכים בכתום שתוך כדי השגרה עוזבים הכל, ומוסרים את נפשם להצלת חיים. תודה והוקרה למתנדבים היקרים על המסירות וההקרבה עצומה למען הצלת חיים 24/7 במקצועיות ע"פ כל כללי ההלכה כפי שמורים לנו גדולי ישראל ורבני הארגון.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר