"מופע אימים"

טראמפ: "יש לי תחושה שאיראן תדבר איתנו בקרוב"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס הלילה להחלטת איראן לדחות את הצעתו לפגישות ללא תנאים מוקדמים ואמר: "מקווה שזה יעבוד טוב עם איראן, יש להם הרבה קושי" (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילומים: oly Defence Values, Archives and Publications / גנו 1.2, שאטרסטוק)

לאחר שבכירים באיראן דחו את האמירות שלו לקיים פגישות ללא תנאים מוקדמים, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר הלילה (רביעי) כי הוא מאמין שהשיחות בין ארה"ב לאיראן יתקיימו בקרוב: "יש לי תחושה שהם ידברו איתנו די בקרוב. ואולי לא, גם זה בסדר".

"אני מקווה שזה יעבוד טוב עם איראן, יש להם הרבה קושי כרגע". אמר הנשיא במהלך עצרת בחירות בטמפה, פלורידה. טראמפ חזר על דבריו נגד העסקה של ממשל אובמה עם איראן והגדיר אותה: "האיומה והחד-צדדית, זה מופע אימים".

כזכור, מפקד משמרות המהפכה האיראנית אמר אמש לסוכנות הידיעות המקומית כי: "טראמפ הוא פוליטיקאי חובבן. אדון טראמפ! איראן אינה צפון קוריאה והיא לא תיענה להצעה שלך לקיום פגישה. גם נשיאים אמריקנים שיכהנו אחריך לא יזכו לראות את זה קורה".

שר החוץ מוחמד ג'וואד זריף, צייץ בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "טראמפ, כדאי לך לנסות לכבד את האיראנים ולעמוד בהתחייבויות בינלאומיות, במקום לאיים ולהטיל סנקציות - משום שהן לא יעבדו". זריף צייץ עוד כי לוושינגטון יש רק את עצמה להאשים בסיום היחסים עם טהרן - לאחר שנטשה את הסכם הגרעין "ועזבה את שולחן המשא ומתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר