לא רק באשדוד

תיעוד מהאוויר: צפיפות גם בחוף הנפרד בנתניה

חשבתם שרק החוף הנפרד באשדוד צפוף עד אימה? תחשבו שוב. תמונות שהגיעו ל"כיכר השבת" מהחוף הנפרד בנתניה, חוף גלי צאנז, מעידות על צפיפות אדירה גם שם • צפו (בארץ)

(צילום: המייל האדום)

חשבתם שרק החוף הנפרד באשדוד צפוף עד אימה? תחשבו שוב. תמונות שהגיעו ל"כיכר השבת" מהחוף הנפרד בנתניה, חוף גלי צאנז, מעידות על צפיפות אדירה גם שם, בפרט בימים אלו, ימי בין הזמנים.

אברהם, תושב ירושלים הנופש בנתניה מדי קיץ כבר 20 שנה, מספר ל"כיכר השבת" כי "זו עיר שאחוז הנופשים בה מהציבור החרדי הוא מהגבוהים בארץ. גלי צאנז הוא החוף הנפרד היחידי בעיר, אשר מרחבי חוף לא חסרים בה.

"המצב שם מזעזע בכל קנה מידה. צפוף ומלוכלך. מלא פקחים מסתובבים בחוף אבל בעיקר שופכים לאנשים בירות וכולי. המצילים לא מתמודדים עם העומס, במו אזניי שמעתי לא פעם את המצילים אומרים שכל יום זה נס שלא טובעים שם ילדים".

לדבריו, "העיר עברה בשנים האחרונות שיפור תדמיתי ענק, שיפוץ כיכרות וטיילות בהיקפים של מליוני שקלים. החוף הזה הוא בושה וחרפה! הציבור שלנו מכניס לקופת העיר בחודשי הקיץ מליוני שקלים, והתמורה של העירייה באה לידי ביטוי בתמונות שצילמתי...".

"זאת ועוד", הוא מוסיף, "בעיני תושבי העיר שאינם שומרי תורה ומצוות הניראות של כל החופים ריקים ורגועים ליד החוף הנפרד שמלא עד אפס מקום היא ניראות מבזה ומשפילה. המצב המחפיר הזה נצפה היטב מכל בית בעיר שיש לו נוף לים. ההרגשה כי הציבור החרדי שווה פחות מושרשת לכל מי שצופה בתופעה. בנוסף רמת התחזוקה הירודה הכניסה הינה דרך המקלחות ורמת נקיון מתחת לכל ביקורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר