קרב בחירות בטבריה:

המקובל הגר"ד קוק נגד יו"ר ש"ס בעיר: "כבודו מצער אותי"

הגר"ד קוק שמנסה לאחד את המפלגות בעירו לריצת אחדות משותפת פנה במכתב נוקב ליו"ר ש"ס בעיר שמעמיד בסיכון את המהלך ואמר לו כי מעשיו מצערים אותו (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

קרב פנים חרדי בדרך לבחירות בעיר טבריה: בתחילת השבוע דווח כי המקובל הגאון הרב דב קוק, מרבני העיר טבריה, החליט על איחוד כלל המפלגות החרדיות בטבריה - ש"ס, אגודת ישראל ויחד, לריצה משותפת למועצת העיר כמפלגה אחד גדולה. הרב קוק מינה את איש העסקים אבישי כהן לנהל את כל המשא ומתן לאיחוד הרשימה.

אלא שמאז דברים הסתבכו. ל'כיכר השבת' נודע, כי יו"ר ש"ס המקומית אליהו זיגדון, דורש לכאורה את שלושת המקומות הראשונים במפלגה החדשה ואינו מוכן להתפשר. במכתב נדיר ויוצא דופן שכתב המקובל הבוקר (רביעי) והגיע לידי 'כיכר השבת', כתב הרב מכתב חריף נגד התעקשותו של זיגדון, לכאורה, לקבל את המקומות הראשונים עבור ש"ס.

וכך כותב הרב: "לכבוד ר׳ אליהו זגדון כבודו מצער אותי מעט בדבריו אני מתפלא מעט על הדברים שאני שומע ולא הייתי מאמין שתאמר כך חבל מאוד על סגנון מביש כזה".

כזכור, בשבוע שעבר הגיע המקובל רבי דב קוק אל אבישי הכהן והנחה אותו לעמוד בראש הרשימה החדשה. ואף הוציא מכתב תמיכה ברשימה החדשה עליו חתומים ראב"ד העיר טבריה הרב אוירבך והרב דב קוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר